Boktrit omgeving Walcheren-Zeeland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:56

gertjuuh schreef:
Zou best kunnen hoor! Ik weet het niet precies meer! Jammer dat je er daar geen kan huren! Het was leuk geweest om mee te doen! Misschien heeft er iemand twee paarden te leen Verward ! We kunnen natuurlijk ook zonder paard komen om te meeten! Ik heb nog geen reactie van miekie gekregen, dus nog ffies afwachten!

Heb je niet toevallig een vriendin met een paardje die je mag lenen bijvoorbeeld?

Ik denk dat het idd het verstandigst is om een datum in een vakantie te nemen. Of op een zondag. Weet niet of dat voor iedereen kan? Want dan zullen de meeste mensen die werken ook vrij hebben...
Het is denk ik wel handig om de datum een beetje ver vooruit te kiezen zodat iedereen ruim de tijd heeft om nog even na te denken of hij/zij mee wil en kan enz!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 21:36

Iig in het nieuwe jaar denk ik zo! En idd... De eerst volgende vakantie is de Meivakantie, dat duurt denk ik nog wel erg lang, of het moet aan mij liggen Schijnheilig Maar idd, op een Zondag kan ook...

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:40

Er is toch ook nog een voorjaarsvakantie (heet dat zo?)?. Want in maart is er ook altijd nog een vakantie Knipoog
Maar dat duurt ook nog best lang natuurlijk...

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 21:50

Ooh ja! Die was ik ff vergeten Bloos! (Wordt nu al dement!)

Maar mij maakt het opzich niet zoveel uit!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:03

hejhej..
ik kom van zeeuws vlaanderen...dumoet ook vervoer hebben...
aangezien ik ook geen trailer heb Boos!

dan kan ik die nog wel regelen...maar dan gaat mijn virendin ook mee met haar paardje...maar zij kan niet met een trailer rijden...dus moet haar vriend vrij hebben.

en ik kan alleen door de weeks :S

Dus moet wel ff data weten

Groetjes Andrea En Camacho

(ow jah..ik ben nog nooit op strand rit geweest,dit lijkt me wel te gek..en camacho wilt voorop lopen :S )

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:13

De strandrit is dus in Koudekerke?

Das een behoorlijk eind voor mij en ik heb geen vervoer voor Mander. Als we deze meeting tegelijk met Stroa houden op 14 feb in Renesse, wil ik wel mee, dan kan ik wel voor vervoer zoeken. Renesse is niet zo ver weg.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 17:00

Nee, want er hebben er meer geen vervoer... Verward

En Snackie, als je meegaat, moeten we dan nog wat zien te regelen, want Herman loopt ook absoluut niet graag tussen andere paarden... Scheve mond

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 18:50

Maar wat vind iedereen een geschikte datum (of periode)?
Zodat we daar een beetje over kunnen praten en kunnen regelen...

Mij lijkt de Voorjaarsvakantie nog wel erg ver... Scheve mond

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 14:05

Zijn jullie er nog... Knipoog

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:10

Jawel maar druk aan het werk.
Dat word dan toch eind Februari?
Zullen we anders in de kerstvakantie met z'n allen naar de bios?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:17

voorjaarsvakantie vind ik wel een goed idee! dat is nog over 2/3 maandjes!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 14:26

Ja gezellig naar de bios! *LOL* Lijkt me wel lachen Tong uitsteken

Okee, wie stemt in voor de Voorjaarsvakantie?! (Ik ook wel!)

De voorjaarsvakantie is van 21 Februari t/m 29 Februari (Zaterdag tot die Zondag daarop)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:42

bilkees Tong uitsteken

nee grapje.... ik wil wel in de voorjaarsvakantie!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 18:26

Wie vind dus de voorjaarsvakantie een goed idee?
En dan liever in het weekend of doordeweeks?!

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:54

daantjuh"]
[quote="gertjuuh schreef:
Zou best kunnen hoor! Ik weet het niet precies meer! Jammer dat je er daar geen kan huren! Het was leuk geweest om mee te doen! Misschien heeft er iemand twee paarden te leen Verward ! We kunnen natuurlijk ook zonder paard komen om te meeten! Ik heb nog geen reactie van miekie gekregen, dus nog ffies afwachten!

Heb je niet toevallig een vriendin met een paardje die je mag lenen bijvoorbeeld?
[/quote]

Ja ik heb wel het paard van mijn zus, maar dat vind ik ten eerste nogal een verantwoordelijkheid en ik heb geen trailer+iemand die daar mee kan rijden. En Miekie rijdt ook op dat paard, dus dat is dan ook een beetje oneerlijk voor een van ons!

De voorjaarsvakantie is voor mij ook ok! Maar ik weet nog niet zeker of ik kom. Naar de bios is inderdaad ook wel een leuk idee! Daar heb je geen paard voor nodig Knipoog !

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 20:44

Nee idd! Altijd makkelijk hé *LOL*

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:45

Voorjaarsvakantie is wel n goed idee moet wel overleggen met Pieter of die wil rijden..en bios is ook leuk! doen we dat toch gewoon ook een x?

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 12:12

Is goed! Lachen
Ja, want als we ook een keer naar de bios gaan, dan kunnen er ook meer mee omdat er nu ook mensen zijn die niet meekunnen door vervoer enz.!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 12:57

Dus voorjaarsvakantie?
Wie liever doordeweeks of in het weekend?

En vinden jullie het leuk om eens met een hele groep naar de bios te gaan?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:10

fJoRdAhLuVeR"]
[quote="gertjuuh schreef:
He!
Ik vind het een toppie idee dat er eens een rit wordt gehouden in Zeeland! En ik Zoutelande is het ook supermooi. Ik ben er een keer op vakantie geweest! In Zoutelande zelf is er ook een manege, maar ik weet niet of ze paarden verhuren voor strandritten? Dat zou misschien ook een idee zijn? Het zou wel tof zijn! Zelf heb ik geen paard waarmee ik zou komen, maar als het nou mogelijk is om er een te huren wil ik ook wel mee doen, het is toch maar een klein eindje vanaf hier! En ik zal vragen of miekie (ook hier van bokt) het ook leuk zou vinden! Ik laat het nog wel weten!
Groetjes Gerlinde

Ik denk dat je Manege d. Zwaanhoek in Dishoek bedoelt? Zou niet weten welke anders, maar daar kunnen iig geen paardem gehuurd worden...
[/quote]

Ik denk dat ze Manege de Pachter (Pagter??) in Zoutelande bedoeld Knipoog Tong uitsteken Ik zou het niet weten of ze daar paarden verhuren.

Het lijkt mij opzich wel een leuk idee, maar of ik moet vervoer zien te regelen, of ik moet vroeg vertrekken en dan nog wel een poos moeten kunnen uitrusten, misschien kan ik Simonen en Pim wel ophalen (??). Ook moet ik het dan thuis nog overleggen met m'n zus en moeder of zij het ook goed vinden. Maar het idee lijkt me wel heel leuk en ik heb eigenlijk nog nooit met Darmoor in het bos gereden (m'n zus en ik zouden afgelopen zomer een keer naar Koudekerke gaan Haha! ). Ik weet dus niet zeker of ik mee kan, maar het idee lijkt me wel leuk

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:32

jaaaa Sieltjuh moet ook meeeee Haha! Knipoog
gezellig!

Ik vind naar de bios ook wel leuk ja Haha!

Maar een boktrit moet ook zeker komen hoor!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 18:08

Sieltjuh"]
[quote="fJoRdAhLuVeR"][quote="gertjuuh schreef:
He!
Ik vind het een toppie idee dat er eens een rit wordt gehouden in Zeeland! En ik Zoutelande is het ook supermooi. Ik ben er een keer op vakantie geweest! In Zoutelande zelf is er ook een manege, maar ik weet niet of ze paarden verhuren voor strandritten? Dat zou misschien ook een idee zijn? Het zou wel tof zijn! Zelf heb ik geen paard waarmee ik zou komen, maar als het nou mogelijk is om er een te huren wil ik ook wel mee doen, het is toch maar een klein eindje vanaf hier! En ik zal vragen of miekie (ook hier van bokt) het ook leuk zou vinden! Ik laat het nog wel weten!
Groetjes Gerlinde

Ik denk dat je Manege d. Zwaanhoek in Dishoek bedoelt? Zou niet weten welke anders, maar daar kunnen iig geen paardem gehuurd worden...
[/quote]

Ik denk dat ze Manege de Pachter (Pagter??) in Zoutelande bedoeld Knipoog Tong uitsteken Ik zou het niet weten of ze daar paarden verhuren.
[/quote]

Stal de Pagter, dat is niet in Zoutelande, dat is in Grijpskerke Knipoog

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:06

Zo ik kom me er ook weer even mee bemoeien Haha!

Vind voorjaarsvakantie ook een goed idee. Dan hebben we nog lekker de tijd om alles te regelen, is wel nodig geloof ik Knipoog
Het maakt mij dan opzich niet uit of het in het weekend is of doordeweeks... ben dan toch vrij dusja Knipoog

Een keer naar de bios met z'n allen lijkt me ook heel gezellig!

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:54

Op zaterdag kan ik bijna nooit (moet of werken of stage lopen) maar zondag wel (is voor pieter de beste dag dan is hij vrij dus hebben we vervoer) en door de week zou k ff moeten bekijken!!

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:42

sja.. als er paarden of pony's gehuurd kunnen worden in de buurt ga ik graag mee.. heb nog wel een andere pony waar ik misschien wel op mee zou kunnen, maar die staat te koop en ik mag ook niet met trailer rijden..