Ja precies!! Als het zonnetje af en toe doorbreekt is het prachtig
nobje
Geplaatst: 02-12-13 22:36
Ymor schreef:
Ja precies!! Als het zonnetje af en toe doorbreekt is het prachtig
Ymor
Geplaatst: 02-12-13 22:36
Benthe is een tijdje geleden geschoren en ik heb nu haar hals gedaan deze week. Wij zijn klaar voor de rit!
__Suzanne__
Geplaatst: 02-12-13 22:37
Ik heb besloten het hijgen op de koop toe te nemen en niet te scheren. Hij heeft echt conditie zat, krijgt het dus alleen warm. Maar ik ben bang dat hij als ik scheer echt te koud wordt in de winter, dus dat durf ik niet aan.
Groot gelijk hoor! Benthe heeft nu 300 gram op en ik heb nog een 200 gram onderdeken liggen die ze op kan als het echt koud is. Voorlopig scheer ik haar ook niet. Waarschijnlijk begin van het voorjaar pas weer voor ze onder haar vliegendeken gaat.
probabeest
Geplaatst: 03-12-13 00:43
ga hier van de week flap voor de tweede keer scheren, op z'n lijf valt het mee maar op z'n hals al best wel weer wat haar. hoop alleen dat er wat leuke foto's uitkomen van de rit langs het stand dus wil ik dat hij er spik en span bij staat heb vandaag al een nieuwe frontriem gescoord en ben nu z'n hoofdstel aan het poetsen. heb ook ander kleurtje onderleggers er bij gekocht, die matchen weer mooi met m'n winterjas, jaja we gaan in stijl en ik heb er zo'n mega zin in, als ik er al aan denk begin ik al te stuiteren
Mijn vader maakt ook wat foto's maar niet teveel van verwachten hij is een prutser.. Heb er ook zin in.
nobje
Geplaatst: 04-12-13 10:43
LS_fotos schreef:
Mijn vader maakt ook wat foto's maar niet teveel van verwachten hij is een prutser.. Heb er ook zin in.
ha ha ha ha... ik ben ook een prutser hoor. En heel soms levert dat best leuke foto's op... Dus vooral tegen je vader zeggen dat het niet uitmaakt. Het word altijd gewaardeerd