jammer, maarja. Ik krijg mijn pony daar waarschijnlijk niet en ik vind haar tegenover andere paarden soms nog een beetje agressief dus..
maarja, dan kom ik gewoon op me stalen ros

p.s. het paard van laura(pacster) heet impact

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wentos schreef:Ik heb er al veel zin in, maar waarschijnlijk wordt het wel de fiets bij mij..
jammer, maarja. Ik krijg mijn pony daar waarschijnlijk niet en ik vind haar tegenover andere paarden soms nog een beetje agressief dus..maarja, dan kom ik gewoon op me stalen ros
Shanna16"]
[quote="Wentos schreef:Ik heb er al veel zin in, maar waarschijnlijk wordt het wel de fiets bij mij..
jammer, maarja. Ik krijg mijn pony daar waarschijnlijk niet en ik vind haar tegenover andere paarden soms nog een beetje agressief dus..maarja, dan kom ik gewoon op me stalen ros
Pasha"]
[quote="Shanna16"][quote="Wentos schreef:Ik heb er al veel zin in, maar waarschijnlijk wordt het wel de fiets bij mij..
Buster schreef:Ja; het wordt geweldig !!!
Maar waarom zouden de 'losbenige' paardjes niet meegaan? Mijn plan was we zetten ze voor de tijd allemaal bij elkaar in de bak, en de paarden die niet met elkaar kunnen opschieten, lopen niet langs elkaar! Hahaha, nee, laten we dat niet doen hè!
Nog even over de plaats: aangezien er als het goed is best heel wat trailers komen, wijken we uit naar kennissen, dus niet bij Buster's wei, maar bij Camping Te Boomsgoed in Braamt.
Op www.teboomsgoed.nl is het een en ander te vinden over die locatie.
Adres is: Langestraat 24 te Braamt (naar het centrum van Braamt rijden, dan is daar ongeveer 1 kruising, met drempel, en vanaf daar is het wel te zien)
Hoe kom je in Braamt? Vanaf de snelweg (A18) afrit 3, en dan staat het op de bordjes aangegeven.
Telefoonnummer van mij is 06-25226712 voor als je toch de weg nog kwijt raakt!
Ehm, wanneer zou het niet doorgaan? (ivm het weer)
* Als het onweert (onwaarschijnlijk)
* Als er meer dan 1 meter sneeuw ligt (ook onwaarschijnlijk)Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die met ijzel niet komen (met trailer de weg op), of als er een laag sneeuw/ijs ligt (met hoefijzers), maar ik kom zowieso met Buster en Duke, dus ik hoop dat er nog meer bikkels zijn dan... Al hoop ik nog meer dat het gewoon goed weer is dan!
Oja, en ook ik neem m'n digi mee
Buster schreef:Jolanda: ik hoop dat je wel kan komen!
Het lijkt mij dat je zelf het beste kan beslissen of je merrie met 8 maanden dracht mee kan. Maar we houden zowieso rekening met iedereen wie erbij is.
Samirah: Nog steeds hoop ik voor je dat je vervoer kan vinden! En anders lekker zonder paard mee!
l0rrYp0rrY: Goedzo als je ook deze kant op komt! Leuk nog wat 'ver-weg-bokkers'!