LL woon in leusden is naast amersfoort. ALs ik mee kan rijden is dat ook prima, even benzine kosten delen scheel took weer.
Ga straks even rustig kijken.Ik ga eigenlijk nooit uit eten.IVm voedselallergieen ik kan eigenlijk praktisch tegen geen enkel kruid, (pepers, uien tomaat etc) Maar bijna altijd is er wel iets wat ik kan eten.
WIl opzich wel cakejes maken Of chocolade taart uit de koelkast
Oh ik kom niet langs Amersfoort, geloof dat er in Limburg ook een Leusden ligt, dus dacht misschien is het die hahaha...
Wordt een gezellige boel
sandra3235
Geplaatst: 23-10-13 20:18
Voor drinken zorgen wij en Romy het badhotel is idd vlakbij ons en ook heerlijk eten kunnen we natuurlijk ook gewoon afspreken,want niet iedereen heeft hetzelfde budget te besteden,voor degene die mee willen,alleen een hoofdgerecht en ze hebben ook plates,met bijv spareribs,of heerlijke broodje hamburger(groot en vers) met verse frites goed te betalen en heerlijk...en voor wie wilt kan er gelijk een kamer boeken
Nou Kit is geboekt voor de entertainment
Maar ik mis nog wat mensen....
Gezellig Zal wel ervoor de stacaravan even aan kant moeten maken en gaskachel aan,voor buiten is het nu te koud
Sylke104
Geplaatst: 23-10-13 20:37
LoesLucky schreef:
Oh ik kom niet langs Amersfoort, geloof dat er in Limburg ook een Leusden ligt, dus dacht misschien is het die hahaha...
Misschien ook een idee om te kijken wie met iemand mee kan rijden oid? Voor eventueel kosten besparen. Of ben ik nu een zeur Heb niet zo'n heel groot budget namelijk
krijg je met 3 kids 2 powns en nog wat schulden van een ex
Kom maar op met pubers Heb ponykampen gedaan voor ymca, als de leiding bepaalde kinders zat waren werden ze altijd bij mij gedumpt geen idee waarom EN mak dat ze daarna waren
sandra3235
Geplaatst: 25-10-13 22:52
Dan hoop ik ook op een email We hebben er zin in
testebeest,de pubers zijn hier al gedrild en best mak