14 dec.... Staat bij mij nog niets in de agenda volgens mij!
Even benieuwd, wat is de bedoeling?? Worden er lootjes getrokken? Een spel bedacht, dat iedereen iets kleins koopt? En te snacken en te drinken????
Heranda
Geplaatst: 20-11-13 19:33
Tjah, de "verwarming" (luchtzak) zal aanstaan, maar het is een lastig gebouw qua temperatuur... De warmte stijgt omhoog, dus als we boven gaan zitten is het sowieso meestal warmer als beneden... Ik heb het vrijwel nooit koud op het werk (maar ben vaak bezig) en kinderen hebben het ook niet koud (lees: die trekken bijna al hun kleren uit), er zijn soms wel ouders die met jas aan blijven zitten omdat ze het niet warm vinden... Maar als je het koud hebt en je doet ff een rondje door het toestel, heb je het ook zo weer warm en gewoon zorgen dat je een dikke trui of vest aan/bij hebt, misschien kan ik ook nog welvoor wat dekentjes zorgen. Afijn, ik vind het zelf prima te doen qua temperatuur, maar nogmaals, ik eis niet dat we op "mijn" aangeboden locatie gaan omdat ik toestemming heb, ik laat het aan jullie.
Anoniem
Geplaatst: 20-11-13 19:34
Voor mij hoeft het niet zo eigenlijk, zit liever bij iemand thuis op de bank / stoel, als ik heel eerlijk ben. Maar ik schik gewoon naar de meerderheid Wat denk je zelf Miranda? Is het daar een beetje comfortabel voor een paar uur en inderdaad warm genoeg?
Jorien we kopen twee kadootjes van ik dacht ongeveer tien euro in totaal. Wel iets wat een beetje leuk is, dus geen troep. Dat wordt dmv een soort dobbelspel verdeeld waarbij uiteindelijk iedereen met twee stuks naar huis gaat. Eerst een ronde ingepakt en daarna uitgepakt, gaat men ook dootjes 'jatten' van elkaar enzo Verder ook opdrachten uitvoeren maar het blijft wel leuk en gezellig voor iedereen
Laten we het maar gewoon bij iemand thuis doen, ik heb namelijk geen zin om achteraf te horen dat men spijt heeft van het daar te hebben gevierd, dat het (te) koud was etc. het idee was leuk!
Nou ja, om mij alleen hoeft het niet dat wil ik ook weer niet op mijn geweten hebben, boven is het inderdaad vaak warmer en ik pak gerust een extra bodywarmer mee, draag nu ook al hele dagen die ik van Kel met de kleremeet heb overgenomen
Hè, sjips.... Agenda niet leeg dus! Vriend van vriendlief viert zijn verjaardag, was vriendlief vergeten te zeggen!!
Hapjes meet kan ik volgens mij ookal niet! Hè toch.....
Heranda
Geplaatst: 20-11-13 23:13
Maya, niet alleen om jou, maar er zitten hier ook een aantal koukleumen (no offence). Ik vind de temperatuur prima te handelen, maar ik heb gewoon geen zin om achteraf te horen dat het (te) koud was en dat men niet lekker heeft kunnen zitten etc. Het idee is leuk, en het is inderdaad vernieuwend, maar niet zoals je (bij iemand) thuis zit natuurlijk.
Plan is toch dat ieder twee cadeautjes van €5,- koopt, dus samen een tientje, maar niet €10,- totaal (dus bijv. één cadeautje van 2 en één van 8 euro)?
Mij maakt het niet uit, ben nog niet aan 't opruimen in elk geval Ik vind het ook leuk in zo'n ruimte als Miranda voor stelt en voel me ook niet gepasseerd ofzo hoor
Roep maar hoe of wat
Nog even voor 't complete plaatje, regelt een iemand (of 2) de boodschappen e.d. en dan gewoon de kosten delen door 't aantal personen? Of hoe doen jullie dat anders altijd...
Ntlie_
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 12:45
Jammer, ik had het wel leuk gevonden, weer eens heel wat anders in zo'n speeltuin. Ik bedoel, niet iedereen heeft daar de mogelijkheid toe toch. En voor opdrachtjes ed was het ook wel ideaal geweest.
Maargoed, zou ook vervelend zijn als er mensen zijn die het koud krijgen of misschien toch liever op de bank hadden gezeten. Zoveel mensen, zoveel wensen toch!
Dus ik neem aan dat we het nu gewoon bij Maartje thuis doen dan? Of wat?
Verder 2 cadeautjes van €5,- en een gedichtje/hint erbij? Wie maakt de opdrachten? Wie zorgt voor hapjes/drankjes?