Vanaf 1 november start de inschrijving he? Zodra ik meer duidelijkheid heb over introducés kan ik ook even gaan overleggen met vriendinnetjes van me die het ook wel zien zitten.
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-13 17:11
Wat betreft afstand, ik zat inderdaad aan de 5km te denken, ik denk dat dat ver genoeg is in combinatie met de obstakels
Wat mij betreft zijn introducés welkom, wat denkt de rest daarvan ?
Ik vind introduceés prima hoor! Maar dan wel gezellige mensen, haha!
Leuk dat iedereen voor de 5KM. 10 zal mij tegen die tijd ook wel lukken, maar met obstakels.... nee, doe dan maar de 5 .
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-13 17:52
Uiteraard alleen maar gezellige mensen Degene die gaat zitten mokken duw ik persoonlijk de blub in !
Eliine
Geplaatst: 21-10-13 18:01
sunshine schreef:
Uiteraard alleen maar gezellige mensen Degene die gaat zitten mokken duw ik persoonlijk de blub in !
5 km lijkt mij ook prima
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-13 18:09
Zoiets en dan ben ik die boksbal
HannahFrouk
Geplaatst: 21-10-13 19:43
Auw dat filmpje! . Okay, dus wel introducees? Dan ga ik eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan, haha.
Wat dat touw betreft (catcrawl), daar heb ik inmiddels ervaring mee en ik kan je wel vertellen, dat het best zeer doet. De bedoeling is, dat je je met je 'liggende been' vooruit drukt (niet dat je met je armen jezelf vooruit trekt, dan doet het namelijk nog zeerder). Je kunt maar het best een pot vaseline meenemen, hahahaha. Maar troost je, bij mannen doet het nóg zeerder (zeggen ze), dan werkt het als een soort 'notenkraker' ... . Maar heb bij wedstrijden wel gezien dat ze er met een megavaart overheen schieten. Dan denk ik dus: hebben jullie stiekum eerst wat weg laten amputeren? Dat is toch fysiek niet mogelijk om dat zo rap te doen? Ik vind het echt zeer doen als je het snel doet en ga er stukje bij beetje overheen. En halverwege heb ik al een schuurplek op een plek waar je die echt niet wilt. Of moet je eelt op je truus kweken? Lijkt me ook wat ... eh ... apart.
Maar misschien heb ik daar als enige last van (hoop ik dan maar voor jullie).
Eronder hangen en zo oversteken (apenhang) is best vermoeiend als je dat niet gewend bent hoor!
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-13 21:13
Ik ben echt benieuwd hoe het mij zal afgaan haha ik heb namelijk echt kippenkracht in mijn armen dus waarschijnlijk stort ik naar beneden de modder in
Ik bedenk me wel... als we allemaal introduces mee gaan nemen, of we dan wel echt " contact " hebben met elkaar ? En niet automatisch meer naar de introducé toe trekken?
Eliine
Geplaatst: 21-10-13 21:24
Dat wordt dan een tena lady xxxl in je hardloopbroek HF Maar dat klinkt wel als een serieus probleem ja.
Heb je wel een punt mee sunshine, daar zat ik vanmiddag ook wel een beetje over te denken. Zou het wel leuk vinden om echt met een boktploeg te gaan. Maar aan de andere kant, de meeste bokkers ken je irl ook niet natuurlijk, dus een paar introducees erbij zou dan ook niet veel uit moeten maken.
Catcrawl valt best mee lady's. Belangrijkste is dat je niet gaat proberen om jezelf alleen aan je armen vooruit te trekken. Maak goed gebruik van t been wat je op t touw hebt liggen. Oh en voor de mede piercing fans. .. haal je navelpiercing eruit hahaha.
Geloof mij maar dat je er beter op kunt liggen dan onder hangen Onder hangen ga je vaak niet lang volhouden en al helemaal niet als je smurrie en modder aan je handen hebt. Op t touw kun je heel makkelijk je evenwicht houden door t been wat je naar beneden hebt hangen