Hoe gaat het nu met de organisatie ed? Is er al iig een plaats bekend? Piep mag wat mij betreft ook buiten, moet dan wel even een tuigje voor hem halen, maar dat kan hij wel
Ik heb nog niks van ts vernomen helaas, wat haar ideeën zijn, want ik kan er pas wat mee als ze wat info geeft, ga het niet compleet overnemen, dat is niet eerlijk
Sorry sorry sorry ik heb het momenteel zo druk.. Toen ik het topic opende had ik meer tijd, nu inmiddels niet meer. Justine, ik heb nog geen idee hoe en wat, het lijkt me aannemelijk om het in de provincie te doen waar de meeste mensen wonen. Zou je het grotendeels over kunnen nemen Justine?
Ja is goed hoor, dan beslis ik bij deze dat de defenitieve provincie Noord-holland wordt aangezien daar de meeste aanmeldingen vandaan komen, ik zal vanavond er even voor gaan zitten en het overzichtelijk maken, is dat goed?!
Ik zal vanavond even een mooi overzicht maken, dan gaan we ook even stemmen denk ik, aangezien we de meeting ver vooruit moeten plannen, doen we het s winters dan zal het binnen moeten, maar we kunnen het ook verder vooruit plannen, en dan zou het evt. ook buiten kunnen!
Prima buiten kan alleen voor mij met +22 graden ivm exotisch dier.
Joey
Geplaatst: 13-11-13 15:52
Ik zal even wat foto's plaatsen van mn kat dan Mijn voorkeur gaat ook naar binnen.
Maak kennis met Suus!
Ze kan ook een aantal kunstjes (pootje geven, steigeren, liggen, zitten) en is súper speels Van de kunstjes kan ik evt nog wel foto's maken als daar vraag naar is?
Moonfight
Geplaatst: 13-11-13 16:54
Hierbij dan ook een fototje van Rakoes en Ayay.
Voorwaarde voor mij zijn wel dat het binnen is en dat ik vervoer kan regelen
Duality
Geplaatst: 13-11-13 19:47
Ik neem de kleine diersoorten meeting over, hierbij open ik een nieuw topic, en aanmeldingen van de fotografen gaan op volgorde vanaf vandaag. En de aanmelding van de dieren gaat voorlopig op volgorde, mocht er nou heel veel animo zijn dan gaat er gestemd worden, dit gebeurd ook bij teveel van dezelfde diersoort. Wil er wel wat variatie in houden namelijk!
Max 6 Fotografen en Max 10 modellen. Ik ga voor dit kleine aantal fotografen omdat dit anders is dan paarden. Er moet niet teveel drukte zijn en je kan niet met z’n 10en om bijvoorbeeld een kat heen zwermen.
Hierbij wil ik nog even vermelden dat als we voor een binnenlocatie gaan er hoogstwaarschijnlijk kosten aan verbonden zijn. Ik hou dit beperkt tot max 10 euro per persoon , dus voor alle deelnemers. Ben je dus niet bereid iets eraan uit te geven, dan moet je je dus niet opgeven.
Graag wil ik een aantal dingen van jullie weten. Graag wil ik dat je het lijstje even zo compleet mogelijk, en zoals hieronder voorgedaan overneemt. Ik zet mij als eerste op de lijst, en ik hou hem bij dus niet qouten!!!!
Aanmelden fotograaf: | Naam | Boktnaam | Camera | Website | Voorkeur data | Binnen/buiten |
Aanmelden dieren: | Naam | Boktnaam | Diersoort | Foto | Voorkeur data | Binnen/Buiten |
De datums waar jullie (voorlopig) uit kunnen kiezen zijn (allemaal weekenden): Za 25 Januari Zo 26 Januari Zo 16 Februari Za 22 Februari Zo 23 Februari
Fotografen 1. | Justine | XxJustinexX | Nikon D3200 | http://www.jvdbphoto.tk | Alle data | maakt mij niet uit |
Modellen
Duality
Geplaatst: 13-11-13 19:48
Ketly schreef:
Tuurlijk, super! Bedankt voor je hulp
Geen probleem hoor! Wil je zelf nog wel op de lijst trouwens?
Modellen die hier al waren hebben voorang,, dus ik zeg, geef je op
Naaoommii
Geplaatst: 13-11-13 20:24
Is er al ongeveer een plaats bekend? Want als het in Friesland word haak ik af dat word me te ver reizen. Mocht het in Groningen of Drenthe zijn dan wil ik me graag aanmelden als fotograaf