Is het geen optie om ergens centraal een middag een buurthuis te huren? Eten en drinken kunnen wij zelf regelen, heb ik gezien de eerste keer
Voor de kinderen kunnen wij ook zelf iets meenemen, ik heb bijv. een kleine ballentent.
Als wij weer met een hele groep zijn ben je misschien 5 a 10 euro kwijt?
Ballorig/monkey town daar ben ik geen voorstander van, zeker niet in een vreemde omgeving. Dan ben je steeds achter je kind aan het aan rennen en spreken wij elkaar nog niet .
Een buurthuis bijv. is een afgesloten ruimte, dus elk kind/baby kunnen wij weer terug vinden
die groenesteijn ken ik de eigenaren wel van, ik zou haar eens een berichtje kunnen sturen of ik korting zou kunnen ritselen, maar dan zou het wel een serieus plan moeten zijn
Ik kan wel een blokhut huren in Westervoort. Het probleem is alleen dat er niet zo veel parkeerruimte is. Wel een redelijk ruime blokhut met een leuk grasveldje. Hele aardige mensen die voor een paar euro best wat in elkaar willen knutselen. Ik heb er vorig jaar een workshop gehouden, dus was er al eens geweest. Ik twijfel alleen of er wel 20 mensen in passen. Word krap ben ik bang. Dat word dan met plaidjes buiten zitten om een vuurkorf (met een hekje erom natuurlijk)
Suze ik heb tegen mijn gezegd dat ik ga hoe dan ook ga en hij mee moet omdat ik dan toch wel op het eind loop. Dus je kan met ons meerijden en prul en ml natuurlijk ook!
ik houd wel middennederland aan als max, met twee hele kleintjes ga ik niet verder rijden dan 1.5 uur enkele reis. Vind het wel een ontzettend leuk idee van TB!!
ooh leuk!!! Low budget is idd wel een goed idee en ik kan vast beide dagen...zo lang vl dan niet hoeft te werken (als ie een nieuwe baan heeft). Dus aanwezig, als vl kan rijden, rij zelf echt niet graag lange stukken alleen.