[FM] Kinderen t/m 10 jr - 19 oktober - Arboretum Wageningen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: [FM] Kinderen t/m 10 jr - 19 oktober - Arboretum Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:16

7,5 week is vrij jong, het is wel te doen maar moet je je kindje warm dik aankleden en ook een plaats hebben als 1 van de eerste...maar of het een heel goed idee is en of plaats gegarendeerd kan worden....

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:17

Ik denk het niet maar ik hou het in de gaten.
Zou het wel leuk vinden om een keer mee te doen als ze wat ouder is.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:21

er komen vast ook veel meer meetings en fotoshoots dus wie weet :) Ik zou zelf met deze leeftijd het niet doen,eerder als ik mooie fotos wil iemand bij mij thuis laten komen of bij een studio warm binnen...

kippetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:45

nog even een vraagje, ik zou graag vroeg komen met de kids rond 9en. Zijn er zo wie zo al afspraken gemaakt over de tijden of kan dat gewoon.

Groetjes Kim

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 23:14

Ik zou nu toch echt wel iets meer duidelijkheid willen hebben.
Hoe laat begint het, wanneer is het klaar, wat is de dagindeling, waar wordt er verzameld?

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 07:25

ik weet niet of ik morgen kan komen, mijn oudste dochter is vannacht ziek geworden, veel huilen en koorts. Vandaag laat ik haar ook niet naar school gaan. Het is dus even afwachten hoe ze zich morgen voelt. Ik weet ook niet of ik op zulk kort termijn oppas kan regelen, om wel met de andere 2 te komen. Dus daar ga ik straks even achter na bellen, wordt vervolgd....

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 09:38

Ik zal zo een schema maken, maar ik krijg van bijna niemand antwoord over fotograferen in een groep of welke tijd ze willen komen. Snap dat mensen duidelijkheid willen, maar het is voor mij niet make link om een schema te maken als ik geen antwoorden krijg.

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 11:30

Ik kan morgen tussen 9 en half twaalf komen fotograferen. Om 12 uur pak ik de bus naar huis.
Het weerbericht voor morgenvroeg is postief, ze voorspellen op de meeste plaatsen zon morgenvroeg.
Je kunt al wel vast zeggen waar we afspreken toch? :)

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 12:43

Generaal Foulkesweg 94
6703 Wageningen

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 12:45

Ik wacht nog op bevestiging van de derde fotograaf.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 13:24

Zazzel schreef:
Ik zal zo een schema maken, maar ik krijg van bijna niemand antwoord over fotograferen in een groep of welke tijd ze willen komen. Snap dat mensen duidelijkheid willen, maar het is voor mij niet make link om een schema te maken als ik geen antwoorden krijg.

Sorry maar ik wist helemaal niks van dit topic en dat de meeting uberhaupt nog door ging en heb net mn pb pas gelezen... Terwijl ik gisteravond ook nog op bokt was. Dus je had beter wat eerder pb's eruit kunnen doen.. Wageningen vind ik best wel ver en ik had eigenlijk ook al wat gepland morgen, ik denk er nog over maar ik heb geen ervaring met kinderen fotograferen en meer duidelijkheid zou fijn zijn.

edit: Ik zie nu dat je een tijd geleden ook al een pb gestuurd had dat er nieuw topic was... heb ik overheen gelezen..

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 13:41

Hallo,

Ik moet me helaas afmelden, heb morgen een begrafenis

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 13:49

Sterkte 19LindA83

Okee, vervelend van het misverstand. Ik heb afgelopen week erg druk gehad en dus weinig op internet/bokt geweest. Vandaar de late herinnering.

Qua planning was mijn plan om de 6 modellen (misschien worden het er 5 wegens ziekte) in twee groepen te verdelen. Groep 1 komt om 09.00, groep 2 om 10.30

09.00 verzamelen groep 1

09.15-09.30 Kippetje+Unleash ; Saskiakefie+Mioux; Zazzel+Bootje
09.30-09.45 Bootje + Unleash ; Saskiakefie + Kippetje ; Zazzel + Mioux
09.45-10.00 Mioux + Unleash ; Saskiakefie + Bootje ; Zazzel + Kippetje
10:00-10.20 uitloop + speciale verzoeken

10.30 verzamelen groep 2

10:45-11:00 BridgetF + Unleash ; Saskiakefie+Diko; Zazzel+Salsa
11.00-11.15 Salsa + Unleash ; BridgetF+Saskiakiefie; Diko+Zazzel
11.15-11.30 Diko + Unleash; Saskiakefie+ Salsa ; Zazzel + BridgetF
11.30-11.50 uitloop + verzoeken

12.00 einde meeting

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 14:00

Kun je Bridget niet 2 x per persoon inplannen omdat ze 2 kinderen heeft? Het is wel vroeg zeg maar ik zie dat dat niet anders kan. Ik twijfel zo.. het is voor mij 3 uur reizen zonder korting voor 2 uur als iedereen al komt..

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 14:03

Dat kan wel, maar dan komt Unleash in problemen met de tijd. We kunnen nadat iedereen aan de beurt geweest (in de uitlooptijd) altijd nog even doorgaan, als je niet van beide kinderen voldoende foto's hebt.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 14:06

oh wacht 3 uur is het

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 14:32

Helaas kan Saskiakefie toch niet komen en Salsa ook niet. Onderstaande schema is het beste wat ik op dit moment kan doen. Mioux en ik vinden het moeilijk om te beslissen of het de moeite is om de meeting op deze manier door te laten gaan. Het wordt met twee fotografen namelijk wel erg lastig.

09.00 verzamelen groep 1

09.15-09.30 Kippetje+Unleash Zazzel+Bootje ; Mioux pauze
09.30-09.45 Bootje + Unleash ; ; Zazzel + Mioux ; Kippetje pauze
09.45-10.00 Mioux + Unleash ; ; Zazzel + Kippetje ; Bootje pauze
10:00-10.20 uitloop + speciale verzoeken

10.30 verzamelen groep 2

10:45-11:00 BridgetF + Unleash ; Zazzel + Diko
11.00-11.15BridgetF+ Zazzel ; Diko+Unleash
11.15-11.45 uitloop + einde meeting

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 15:06

Ik had al lang het vermoeden dat we met 2 fotografen moesten gaan doen en ik dacht dat er ook gezegd was dat de meeting zowieso door ging om de kinderen met elkaar te laten spelen?
Voor mij is een strakke opzet niet echt nodig, ik vind het ook goed om gewoon van 9 tot half twaalf wat kinderen al spelend op de foto te zetten. :)

Het gaat mij er vooral om ook wat kinderfoto's in mijn portfolio te hebben en ik vind het veel fijner om spontane foto's te maken dan van die geposeerde foto's. Dus van mij betreft mag het gewoon door gaan, vooral ook omdat de voorspelling voor morgenvroeg is dat het droog is, dat is al heel wat, haha.

Wat ik wel heel fijn zou vinden is als de mama's en papa's zorgen voor speelgoed/attributen zoals een fietsje, step, (skippy)bal oid zodat de kinderen wel wat te doen hebben en niet aan papa of mama gaan hangen uit verveling. :)
Voor de allerjongste is het al leuk genoeg om ze gewoon op de grond tussen de blaadjes te zetten en wat foto's te maken.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 15:33

bridgetF schreef:
ik weet niet of ik morgen kan komen, mijn oudste dochter is vannacht ziek geworden, veel huilen en koorts. Vandaag laat ik haar ook niet naar school gaan. Het is dus even afwachten hoe ze zich morgen voelt. Ik weet ook niet of ik op zulk kort termijn oppas kan regelen, om wel met de andere 2 te komen. Dus daar ga ik straks even achter na bellen, wordt vervolgd....

Helaas heb ik nog geen oppas weten te strikken voor mijn oudste dochter, mocht ze morgen nog ziek zijn.
Vanavond bel ik nog even een goede vriendin, maar die is nu nog op haar werk.
Als zij niet kan, dan kan ik niet komen, want mijn dochter is 5 en laat ik niet alleen thuis. En een ziek kind mee sjouwen doe ik niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze morgen zo beter voelt, dat is altijd zo apart met kinderen de ene dag zijn ze ontzettend ziek en de volgende dag huppelen ze weer vrolijk rond. Misschien dat ik anders als laatste ingepland kan zijn, als ik af val dan is het ook niet problematisch en kom ik wel is het ook geen probleem. Maar op dit moment is ze nog zeker niet opgeknapt.

kippetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:06

zal elise haar loopfietsje meenemen, zijn we haar echter wel misschien zo kwijt, hihi.

jammer van de weinige fotograven, maar ik kom wel om degenen die wel graag willen te helpen.

groetjes kim

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:21

Leuk dat het door gaat!
Zie het maar als een gratis shoot van 2 fotografen, mooi toch? :)

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 19:29

Ik Ben vandaag in het bos geweest en Ben zelf een beetje bang dat spelenderwijs fotograferen niet gaat in de blubber etc. ik vind het leuk dat men er wat van probeert te maken, maar ik ben bang voor teleurstellingen. Zoals eerder aangegeven ben ik niet voor fotograferen in een grote groep maar juist wel voor een plan. Het is ook niet te bedoeling om gratis foto's weg te geven.

Er wordt nu een draai aan de meeting gegeven waar ik het zelf niet mee eens Ben of Vertrouwen in heb. Ik besteed wel veel energie en tijd aan de foto's en ik weet niet of ik dat er voor over heb. Maar als jullie toch fotograferen in een groep Ben ik ook niet zo nodig.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:09

bridgetF schreef:

Helaas heb ik nog geen oppas weten te strikken voor mijn oudste dochter, mocht ze morgen nog ziek zijn.
Vanavond bel ik nog even een goede vriendin, maar die is nu nog op haar werk.
Als zij niet kan, dan kan ik niet komen, want mijn dochter is 5 en laat ik niet alleen thuis. En een ziek kind mee sjouwen doe ik niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze morgen zo beter voelt, dat is altijd zo apart met kinderen de ene dag zijn ze ontzettend ziek en de volgende dag huppelen ze weer vrolijk rond. Misschien dat ik anders als laatste ingepland kan zijn, als ik af val dan is het ook niet problematisch en kom ik wel is het ook geen probleem. Maar op dit moment is ze nog zeker niet opgeknapt.

Na overleg met mijn man, heb ik besloten om niet te komen, mijn man moet werken en het regelen van een oppas voor onze zieke dochter is te veel gedoe. (verjaardag/sport bla bla bla).
Ik verwacht niet dat ze morgen goed genoeg is om mee te gaan. Ze heeft echt een griepje denk ik te pakken en hoest de longen uit het lijf.
Ik vind het wel erg jammer, vooral omdat ik wageningse ben en weet hoe mooi het daar kan zijn.
Ik wens wel iedereen een hele mooie ochtend en hele mooie foto's toe.

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:39

Maar Zazzel, ik ben vanmiddag in het park geweest en het ziet er gewoon top uit? Ik zie geen modder en blubber. Ik ben speciaal in Wageningen gebleven omdat eerder in het topic vermeld is dat de meeting hoe dan ook door zou gaan.

Zijn er modellen die nog wel in zijn voor een fotoreportage? Ik ben er nu toch dus PB mij maar ff, dan regelen we zelf wat :)

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:44

Dan hebben we er misschien een andere mening over?

Zo ver ik weet kunnen alleen Kippetje en Diko nog. Misschien kunnen jullie met zn drieeen iets regelen.