Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zazzel schreef:Ik zal zo een schema maken, maar ik krijg van bijna niemand antwoord over fotograferen in een groep of welke tijd ze willen komen. Snap dat mensen duidelijkheid willen, maar het is voor mij niet make link om een schema te maken als ik geen antwoorden krijg.
bridgetF schreef:ik weet niet of ik morgen kan komen, mijn oudste dochter is vannacht ziek geworden, veel huilen en koorts. Vandaag laat ik haar ook niet naar school gaan. Het is dus even afwachten hoe ze zich morgen voelt. Ik weet ook niet of ik op zulk kort termijn oppas kan regelen, om wel met de andere 2 te komen. Dus daar ga ik straks even achter na bellen, wordt vervolgd....
bridgetF schreef:ik weet niet of ik morgen kan komen, mijn oudste dochter is vannacht ziek geworden, veel huilen en koorts. Vandaag laat ik haar ook niet naar school gaan. Het is dus even afwachten hoe ze zich morgen voelt. Ik weet ook niet of ik op zulk kort termijn oppas kan regelen, om wel met de andere 2 te komen. Dus daar ga ik straks even achter na bellen, wordt vervolgd....
Helaas heb ik nog geen oppas weten te strikken voor mijn oudste dochter, mocht ze morgen nog ziek zijn.
Vanavond bel ik nog even een goede vriendin, maar die is nu nog op haar werk.
Als zij niet kan, dan kan ik niet komen, want mijn dochter is 5 en laat ik niet alleen thuis. En een ziek kind mee sjouwen doe ik niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze morgen zo beter voelt, dat is altijd zo apart met kinderen de ene dag zijn ze ontzettend ziek en de volgende dag huppelen ze weer vrolijk rond. Misschien dat ik anders als laatste ingepland kan zijn, als ik af val dan is het ook niet problematisch en kom ik wel is het ook geen probleem. Maar op dit moment is ze nog zeker niet opgeknapt.