Oooh, ik kijk net op de site, Dixie is er niet meer ?
De eerste keer dat ik bij fjordenpaard ging rijden, gingen we met een meeting van www.hetpaardenspel.nl We hadden een hele grote groep en de paarden werden verdeeld. Er werd gevraagd wie wel kon blijven zitten met een bokje. Niemand reageerde , dus ik zei dat ik best kon blijven zitten als er een beetje gebokt werd. Nou, ik op loeloe. Ben er 2 keer afgevallen, eerst ging ze als een gek bokken en viel ik, teugels kapot, lopend terug. Daarna in galop stond ze ineens stil voor een plas. Lag ik weer op de grond.
Een paar keer daarna was in het laagseizoen. Die man zei dat er 3 paarden stonden, en dat we op konden stappen en gaan. Op het zadel stond een andere naam, dus ik ging er maar van uit dat dat paard zo heette. Helaas, gebeurde er weer het zelfde, heel veel bokken en ik lag er weer naast . Even goed nadenken en op de site kijken, en de naam op het zadel bleek van een bont paard te zijn, wat het paard waar ik op zat niet was. Dus ik ben er 99% zeker van dat ik weer op loeloe zat.
Mjetterd die zadels kloppen niet altijd soms staan er andere namen op dan de echte naam van het paard. maar wat rot dat je dat is overkomen je hebt er niks aan overgehouden toch ?
Ik moet me helaas afmelden voor 27 oktober maar de andere datums waarvoor ik me had opgegeven kan ik wel Oja en Chantaliieejj je kan met ons meerijden vanaf station Assen !
Chantaliiejj
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-13 21:07
Luka Assen is helaas is te ver voor me het is bijna 2 uur met de trein maar ieder geval bedankt en ik haal je naam ff weg bij 27 oktober
Zoals het nu lijkt 6 oktober dus. Duurt nog veel te lang
Chantaliiejj
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-13 21:25
haha ja denk ook dat het 6 oktober wordt ja nog een maandje duurt inderdaad lang Ik bel ongeveer 2 weken van te voren naar het Fjordenpaard om te reserveren maar heb er zin in
dat stukje valt best mee hoor danielle vooral als je weet wat er aan het eind te wachten staat muziekje in en lopen maar heb ik nu ongeveer 4 keer gedaan geloof ik
Het lijkt me leuk om mee te gaan. Moet vanmiddag dan wel even vragen of ik mag. En weet ook niet hoe ik er moet komen. Ik woon in Heemskerk en ben 17. Ben er btw nog nooit geweest.