Indoor zeeland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horse Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 21:54

Ik hoop morgen in ieder geval even te gaan en ga zeker naar de hengsten competitie.
als ik me goed genoeg voel (ik ben al 3 weken ziek en nee het is geen griep helaas) ga ik ook nog andere dagen om te fotograferen uiteraard.

dus mochten er bokkers zijn die meedoen en die foto's willen, dan wil ik dat best proberen al kan ik dus geen garantie geven dat ik overal bij kan zijn want hele dagen is nog te vermoeiend voor me. snik

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:40

bliksemluver schreef:
reed je op je tinker??? Ik heb iig geen tinker gezien Scheve mond
Bij welke vereniging zit je dan???

Ik heb niet mee gereden.
Ik heb geholpen met sminken en heb staan filmen (in de ring, schuin achter de jury).
Ik zit bij paardensport vereniging de paardenbloem, we hadden een show over the Lion King (de eerste show, maar als laatste geeindigt bij de prijsuitreiking).

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 00:15

tinkerLuna"]
[quote="bliksemluver schreef:
reed je op je tinker??? Ik heb iig geen tinker gezien Scheve mond
Bij welke vereniging zit je dan???

Ik heb niet mee gereden.
Ik heb geholpen met sminken en heb staan filmen (in de ring, schuin achter de jury).
Ik zit bij paardensport vereniging de paardenbloem, we hadden een show over the Lion King (de eerste show, maar als laatste geeindigt bij de prijsuitreiking).
[/quote]

ik heb ze gezien ja... zat eenhele leuke zwarte kleine pony bij! (die van simba Knipoog)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 16:17

wie is er eigenlijk bij die shows als eerste geeindigd? Deed er ook een groep mee met een Gothic act? Allemaal pony's en ruiters met capes? Hoeveelste waren zij dan?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:36

ceelylover schreef:
heej debo.!..
ik kom zowiso als jij een show komt geven.. ik zag het in de krant staan een show met rydar en mexx.. ik dacht das wel leuk om narte te gaan dan zie ik je ook eens in het egt.!
geef je een show in de zaal met de tribune zegmaar of in de andere hal ?

het is in de andere zaal, in de hoofdzaal zijn wedstrijden(geloof springen)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:02

Yavanna schreef:
wie is er eigenlijk bij die shows als eerste geeindigd? Deed er ook een groep mee met een Gothic act? Allemaal pony's en ruiters met capes? Hoeveelste waren zij dan?

Bij de Showcompetitie van afgelopen Woensdag was Serooskerke eerste geworden! Er was een groep met als thema Halloween ja, hoeveelste zij waren weet ik niet meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:36

ceelylover schreef:
heej debo.!..
ik kom zowiso als jij een show komt geven.. ik zag het in de krant staan een show met rydar en mexx.. ik dacht das wel leuk om narte te gaan dan zie ik je ook eens in het egt.!

gaaf wist niet dat we in de krant stonden Haha! Bloos! leuk als je komt kijken.. zie ik je daar mischien wel minimeeting Haha!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:15

Debo"]
[quote="ceelylover schreef:
heej debo.!..

gaaf wist niet dat we in de krant stonden Haha! Bloos! leuk als je komt kijken.. zie ik je daar mischien wel minimeeting Haha!
[/quote]
wist je dat niet? ik geloof zelfs 2 keer, een keer met het programma van indoor zeeland, en daarbij een programma van de kindermiddag. en er stond ook een keer een gewoon stuk in de krant, dat het vorig jaar een succes was en er (geloof ik) 700 kinderen waren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 18:00

boeflover"]
[quote="Debo"][quote="ceelylover schreef:
heej debo.!..

[/quote]
wist je dat niet? ik geloof zelfs 2 keer, een keer met het programma van indoor zeeland, en daarbij een programma van de kindermiddag. en er stond ook een keer een gewoon stuk in de krant, dat het vorig jaar een succes was en er (geloof ik) 700 kinderen waren..
[/quote]

heb je die nog??????? wil ik hebben voor mijn plakboek Haha!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:17

Debo"]
[quote="boeflover"][quote="Debo"]
[quote="ceelylover schreef:
heej debo.!..

[/quote]
[/quote]

heb je die nog??????? wil ik hebben voor mijn plakboek Haha!
[/quote]
dat programma wel, dat andere stuk weet ik niet zeker. stond geloof ik allebei in de pzc of in de ons eiland(weet ff niet meer), ik wilde ze ook al voor mn plakboek, dus je krijgt wel een kopieetje goed?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:07

voor de mensen die er morgen nog zijn,..... : TOT MORGEN Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 08:43

Nou, gisteren waren Anky en Tineke erg leuk, en voornamelijk heel leerzaam. Wat een paard is die Paint it Black. Party!! OK dan! Hoewel die Sunrise ook gangen heeft om van te kwijlen. Geweldig!!!!!!!!! Helaas weet ik niet hoe ik hier foto's op moet krijgen, maar ik heb wel een mooie foto van Anky met Paint it.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 13:40