Logeren mag hier sowieso wel, meeten ook maar wat wil je hier doen zovan we kunnen wel de bieten aan de overkant bekijken maar ja
ik hoop wel dat ze voor de meeting een treinkaartjesactie hebben want anders wordt het wel een heel duur grapje
jilinda schreef:ik hoop wel dat ze voor de meeting een treinkaartjesactie hebben want anders wordt het wel een heel duur grapjeEr is nu een treinkaartjes actie?
jilinda schreef:ik hoop wel dat ze voor de meeting een treinkaartjesactie hebben want anders wordt het wel een heel duur grapjeEr is nu bij blokker
jilinda schreef:ik denk dat gewoon meeten wel weer hier zou mogen, maar logeren betwijfel ik Ik vind t wel zo eerlijk als we het nu bij iemand anders doen, anders heb jij weer geen reiskosten en de rest wel
jilinda schreef: snap ik hoor, maar reiskosten moeten wel betaalbaar blijven *slikt botte opmerking in*
Isa schreef:Nynke_Mandy schreef:Ik vind logeren bij Mir leukkk!Voor jou ook het best te doen zeker? Haha Jaa, voor mij het meest te doen
jilinda schreef:dan zit je dus meer dan 8 uur in de trein Zonder vertraging dan nog en ik weet niet of Nynke in de buurt van een station woont Edit; volgens mij woon je dat niet toch? Of is er nog iets dichterbij dan Groningen?