Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KirstenVosje schreef:Lindee schreef:Als nou die vrouw die ik ken in Een (daar in de buurt bij het Fjordenpaard) nog de camping/groepsaccomodatie had, had het daar wel gekund, ze heeft ook land (+ pony's). Maar daar is ze helaas mee gestopt.
Ken je haar goed? Weet je zeker dat ze geen uitzondering wil maken voor ons?
__Lauraa schreef:Vandaar deze vraag. Want uit enthousiasme zijn er denk ik een heleboel mensen geweest die ja hebben gezegd maar waar het helemaal niet haalbaar voor is.
Citaat:Laura - Natanalientje - 1 extra plek
Hannemarie - Dawn (hopelijk) - geen plek over
Fenne - geen
Fenne - geen
Kirsten - Fellow - 1 extra plek -> Mits ik een sulky heb, maar ik denk eigenlijk dat dat wel goedkomt tegen die tijd.
Fenne - geen
Kirsten - Fellow - 1 extra plek -> Mits ik een sulky heb, maar ik denk eigenlijk dat dat wel goedkomt tegen die tijd.
Romy. Ik wil sowieso mee weet alleen niet of benthe mee kan. Maar zo te zien zijn er twee plekken over tot nu toe en twee mensen zonder vervoer
Ymor schreef:de meivakantie gaat het dan toch echt gebeuren, tenminste, dat is het plan!
Het zou fijn zijn als je alleen je naam erbij zet als je écht kunt regelen dat je kunt komen, zodat we niet zoals altijd 100 afmeldingen hebben en het uiteindelijk niet door kan gaan.
Wat: 2 dagen en 1 nacht ergens met pony's logeren
Waar: ? wat is een goede locatie?
Wanneer: Meivakantie
Wie:Citaat:Met pony:
Laura - Natanalientje - 1 extra plek
Marjolein - Myrthe - 1 extra plek
Zonder pony:
Fenne
Linde
Misschien met pony:
Romy