Een donderdag, vrijdag of zaterdagavond. Ga ook nog een weekje weg, maar weet nog niet helemaal wanneer. Weet ik van de week wel denk ik .
Oeh dat lijkt mij wel erg gezellig. Hier ook een spelletjes fanaat met Napoleon, Hints, Skipbo en Cluedo.Ik meld mij op voorbehoud van de datum aan!
Ik ben de 17e tot de 24e weg, daarvoor gaat ook niet meer lukken.Data's waarop ik kan: 30 en 31 augustus & 6, 7, 27 en 28 september.
13,14 september kan je niet.. Ik kan helaas op geen van de data die je noemt en op dit moment zit ik ook nog eens krap vanwege verhuizing&verbouwing. Ik blijf even mee lezen hoe en wat, stel dat ik toch een gaatje kan vinden.
Lolacabana schreef:Ik ben de 17e tot de 24e weg, daarvoor gaat ook niet meer lukken.Data's waarop ik kan: 30 en 31 augustus & 6, 7, 27 en 28 september.Ik kan:30 aug31 aug6 sept7 sept27 sept28 sept
Daar heb je toch iedereens mail voor nodig?Die van Marlies en Mark heb ik, die van Marlinde volgens mij niet, en de rest zeker niet. @Marlies, die heb ik gehad ja, kan alle data voor zover ik weet
Bellatrix schreef:Lolacabana schreef:Ik ben de 17e tot de 24e weg, daarvoor gaat ook niet meer lukken.Data's waarop ik kan: 30 en 31 augustus & 6, 7, 27 en 28 september.Ik kan:30 aug31 aug6 sept7 sept27 sept28 septIk kan:30-8 liever niet31-86-9 liever niet7-9