Vakantie, 7 weken lang vervelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: Vakantie, 7 weken lang vervelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:32

Ik snap je helemaal, er zijn voor mij genoeg dingen om te doen deze vakantie maar school put mij uit en dan wil ik niets doen. Maar lui zijn verveelt ook zo snel. Ik heb geen zin in warm weer te rijden en de paarden staan toch liever in de wei nu en daarbij heb ik maar één paard over om te rijden en zijn hoeven zien er nogal slecht uit momenteel dus ik wacht ff tot de hoefsmid geweest is.
En nu verveel ik me. Heel erg /:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:40

Ik wil niets doen met dit weer , woon in the middle of nowhere op de zorgboerderij al heb ik nu een week vakantie bij mijn ouders.. Wil je wat doen dan zou ik aan geld verdienen denken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:08

Nee op dit moment ben ik ook liever lui dan moe, bah vies warm weer..
Vermaak me wel steeds beter, vanmiddag wezen zwemmen en deze week met vriendin wat afspreken en stad in, gezellie!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:00

Ben vandaag ook gaan zwemmen, was niet te pruimen buiten. Ff alle paarden nog afgespoten en water wezen brengen maar dat was ff werk. En nu zit ik binnen met de ramen open en het rolluik naar beneden. Té benauwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:02

Ja echt niet meer leuk. Morgen zou het nog warmer worden dus blijf ik lekker binnen, ff lekker simsen ofzo :)

Escalutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:06

@ Amoj, ik weet toevallig dat je in de veehouderij sector zit.
Kun je niet toevallig via via een werk op bedrijf komen (hier worden nog altijd melkers gezocht!) En zeker meiden die wat secuur en rustig zijn :) Bied je aan, en geef aan dat je leergierig bent ze willen je vaak een hoop leren.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:16

Er is altijd wel iets te doen toch? Ik verveel me ook soms rot, maar dat is omdat ik nergens aan wil beginnen.
Boek lezen, serie kijken, tuig vetten, iemand uitnodigen, opruimen desnoods! En zoals gezegd vrijwilligerswerk, er zijn veel plaatsen waar ze wel een extra hand kunnen gebruiken. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:31

Klopt, ik heb me ook aangemeld bij ab oost maar helaas is hier een beetje een overschot aan melkers.. Over een weekje kan ik ergens melken, maar das ook maar voor een paar dagen..
Vind ab oost ook niet heel erg netjes overigens, ze zouden mij op de hoogte houden maar ik kan er zelf telkens achteraan mailen.
Verder adv. in supermarkt en op mp, maar helaas geen reacties :(