Citaat:lijst Esmee_98:Maassluis,NederlandIsabel Koudekerke , Zeeland NederlandTessa, Zwolle, overijssel nederlandKaat, Diepenbeek,Limburg, België
Esmee_98 schreef:Heb even waar de mensen die de woonplaats hebben gezegd op een kaartje gezet:[ Afbeelding ]wat ik daarin zie: een paar rare vlakken die lijken op nederland met rode stippen erop
x_Kaat_x schreef:Esmee_98 schreef:Heb even waar de mensen die de woonplaats hebben gezegd op een kaartje gezet:[ Afbeelding ]wat ik daarin zie: een paar rare vlakken die lijken op nederland met rode stippen erop ach valt nog wel een beetje mee toch??
ja ik zie dat het nederland is maar ik kan er niet zo veel van opmaken aangezien ik ... nederland dus niet zo ehMM. goed ken
btw: ik lig ietse lager ¨maar dat maakt niet uit xD hoe dan ook:Wat zouden jullie leuk winden om te doen en waar?
TurboDi schreef:als we nou iets in het midden van het land doen??wanneer?? uhhmm wie gaat er op vakantie?Ik naar amersfoort....En nu wil ik iets zeggen wat we dan gaan doen maar laat maar....
ik weet niet of jullie mijn kaart nu kunnen zien?https://maps.google.be/maps?q=kaart+ned ... CDAQ8gEwAA
Citaat:Tessa jij woont wel dicht bij walibiOK NU MOET IK STOPPEN Ja idd xDbtw: ik zou wel willen maar voor ommige is het niet zo handig en het is ook wel duur
ik ga een weekje op vakantie maar ik zet dat liever niet op internet? misschien ff iedereen pb'en daarover?
TurboDi schreef:fijn ik zie geen smileys bewegen.als je op vakantie gaat wanneer??HET SPPPOOOOK IS TEEEERRRRRUUUUUGGGGGGGGGGGGGremember?