Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_PassoaJus schreef:Citaat:zaterdag 3 augustus: Mirjam, Meya, Renata, Gea, Baudina, Geertruida, Celine
zondag 4 augustus: Mirjam, Meya, Renata, Gea, Baudina, Geertruida, Celine, Joke, Danielle
zaterdag 17 augustus: Mirjam, Gea, Baudina, Geertruida, Joke
zaterdag 18 augustus: Mirjam, Gea, Baudina, Geertruida, Celine, Joke
zondag 15 september: Meya(ovb, heb nog geen rooster van werk), Gea, Baudina, Joke
Sa mysels ek efkes tavoegt!
Ik vind een zondag trouwens handiger! Op zaterdag toch altijd veel feestjes of verjaardagen!
Elan_GV schreef:Hinke en Dagmar nog reageren en dan is het rond dacht ik?
Op een gegeven moment heb je ook alles al. Wat vruchten ofzo? Meloen? Zou ik hem thuis alvast in stukjes snijden, hop in een bak, altijd lekker.
haha nee hoor, maar daar had ik al aan gedacht.. heeeerlijk, meloen. Zal kijken of een verse ananas dan ook betaalbaar is..
Wat nemen we mee? 4 Augustus BBC bij Tynke schreef:Geertruida: Stokbrood en kruidenboter/sate (heb ook wel een warmhoudplaatje inclusief pan voor de sate, neem ik compleet wel mee, niet zo'n moeite).
Tynke: Regelt de bbc pakketten en locatie![]()
Mirjam:
Meya:vruchten en slagroom
Renata:
Gea:sausjes
Baudina: salade (met:...?)
Inge: salade (met:...?)
Celine:
Yvonne:
Danielle:
Joke:
Drinken: Iedereen zelf!
Meya_ schreef:Wat nemen we mee? 4 Augustus BBC bij Tynke schreef:Geertruida: Stokbrood en kruidenboter/sate (heb ook wel een warmhoudplaatje inclusief pan voor de sate, neem ik compleet wel mee, niet zo'n moeite).
Tynke: Regelt de bbc pakketten en locatie![]()
Mirjam:
Meya:vruchten en slagroom
Renata:
Gea:sausjes
Baudina: salade (met:...?)
Inge: salade (met:...?)
Celine:
Yvonne:
Danielle:
Joke:
Josien:
Drinken: Iedereen zelf!
En nog een BBQ?
Karbo op de bbq heb ik niet echt ervaring mee. Ben niet echt een karbo-eter...