Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Re: Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:10

Ik meld me ook, gezellig pb'en is nooit wat mis mee :D

Ik ben Lysanne, 15 jaar en woon in een dorpje naast Tilburg. Ik zit nu in 3 havo en met een beetje geluk haal ik het nog net om volgend jaar naar 4 vmbo te gaan ipv. een jaar over te moeten doen! Hierna wil ik iets van grafisch vormgeving/ontwerpen (St. Lucas in Eindhoven) gaan doen en hopelijk ooit nog ergens iets met paarden maar dat zie ik dan wel weer! Ik rij paard sinds mijn 7e, 8 jaar nu dus en verzorg al 5 of 6 jaar mijn verzorgpony, Melody. Verder luister ik altijd muziek (Paramore :D ) en hou ik van tekenen en schrijven. Als je zin hebt om eens te kletsen Pb je maar!

Moppie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:21

Leuk idee, ik meld me ook :)

Ik ben Monique, 22 jaar. Ik zit in 2e jaar van mijn studie psychologie. Ik heb sinds 7 maanden een eigen paard. Ik rij recreatief western met hem, maar spring ook af en toe, en ik doe vrijheidsdressuur en horse agility met hem. Ik ben dol op lezen, gek doen, drankje pakken, shoppen.
PB staat open :)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:27

Ik wil me hier ook wel melden, maar zoek geen terrasjes-vrienden, shop-vrienden, uigaans-vrienden want die heb ik genoeg. Ik heb echt hele fijne vrienden en vriendinnen waarvan ik met een paar al meer dan 10 jaar bevriend ben, alleen zij hebben geld en geen paard, en ik heb een paard en geen geld :+ Dus regelmatige uitjes zitten er voor mij financieel niet in, dus het enige wat ik soms wel mis is dat ik niet echt paardenvriendinnen heb, ja, ik heb genoeg paardenkennissen maar niet echt iemand waarmee ik lekker met de paarden kan klungelen, beetje foto's maken. Daarnaast vind ik het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen :) Dus zoek je een vriendin voor leuke uitjes of shoppen dan zit je bij mij verkeerd, maar zoek je iemand om lekker paardendingen mee te doen, of om gezellig een keer een wandeling in 't bos te maken dan ben je wel bij mij aan 't juiste adres. Heerlijk als iemand snapt dat ik liever geld uitgeef aan nieuwe rijlaarzen dan aan jurkjes en makeup enzo :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:40

Goh, Jaime.

Heel herkenbaar. Zo ben ik zelf ook.
Ik geef liever 50 euro uit aan de dek, dan aan een avond stappen. Al doe ik dat soms ook natuurlijk.

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:48

Jaime waarom woon je nu helemaal in Enschede??

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:59

Ahha, herkenbaar. Mijn 'vrienden' hebben me laten vallen na het bekend worden van m'n beperking, nja dat is wel heel erg kort door de bocht maar daar komt het wel op neer. Kon niet meer mee stappen en dat soort dingen omdat ik met de medicijnen die ik nu gebruik niet in drukke ruimtes kan zijn. Erg jammer allemaal maar zo weet je wel wat je aan mensen hebt... aan sommige dus niks..

Wie ik ben? Ik ben Anouk, 20 bijna 21 haha, samenwonend met vriendlief in Rotterdam, in het bezit van; een eigenwijs jackrusselmengelmoes hondje genaamd Bram, een ouwe gepensioneerde pony Santos en een geweldig paard Salvador. Ik heb net mijn SPW diploma mogen ontvangen en twijfel erg wat ik nu ga doen; werken of een hbo. Naast m'n paardje en hond pesten vind ik het heerlijk om te shoppen, terrasjes te pakken, biosje te doen. Al heb ik hier niet altijd de financiële middelen voor...
Hoe zou ik mezelf omschrijven? Euhm, prettig gestoord, steekie los, luisterend oor, behulpzaam en tja voor de rest weet ik het niet zo goed.

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:08

Wat een leuk idee! Heb wel al mijn vriendjes/vriendinnetjes. Maar gezelligheid is altijd leuk!

Ik ben Mariska. 23 jaar oud en woon samen met mijn vriend in Markelo (Overijssel).
We hebben een hond en een poesje. Bij mijn ouders staan mijn paarden (2 jarige ruin, c pony, groninger merrie, en mijn kwpn'er die met pensioen is).
Werk full time op een stal in Enschede. Niet alles bestaat uit paarden, ik ben ook nog bij de volleybal vereniging en mag dus graag een balletje slaan!
Nouja, vragen? PB box staat altijd open :D!

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:12

Ik plaats ook maar een berichtje! :)

Mijn naam is Lianne en ik ben 17 jaar. Sinds mijn verhuizing van Amersfoort naar Lemele heb ik bijna geen vriendinnen meer ivm afstand te groot. Ik heb nu meer dan een jaar met mijn vriend, maar hij werkt veel.

Ik doe de Kappersopleiding in Zwolle (1 dag school en 3 dagen werken). Verder houd ik van shoppen, terrasjes, stappen, paardrijden en gezellig kletsen.

Iedereen die contact zou willen of vragen heeft mag me pb'n!

Coyote

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:54

Wat een leuk idee!
Ik ben Suzanne en ik ben 18 jaar oud.
Ik ben afgelopen jaar blijven zitten dus zit nu voor de tweede keer in 4 havo.
Daardoor spreek ik veel oude vriendinnen amper meer en helaas heb ik ook niet zo veel mensen in mijn omgeving die paarden als hobby hebben.
Verder ben ik dol op dieren, lezen en tekenen.
Dus als het je leuk lijkt om te kletsen of als je vragen hebt mag je me pb'en.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:09

Wat een leuk topic

Ik wil me ook graag aanmelden en ik kijk uit naar eventuele pb's

Ik ben Louise 21 jaartjes jong en verhuisd van Purmerend naar Hoofddorp naar Spijkenisse in 3 jaar. Hier door wel wat vriendschappen opgebouwd maar nooit kunnen onderhouden op 2 na.
Ik vind het leuk om fijn met de paarden bezig te zijn, te shoppen, theeleuten, kletsen en gewoon gezellige dingen ondernemen dat niet altijd geld hoeft te kosten!

Ik zou hier graag wat (virtuele) vrienden aan over houden!

bellizdej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:50

Mij mag je ook een pb sturen!
Zou graag iets leuk gaan doen met een gezellig iemand of mailcontact haha.
Ik woon in omgeving Eindhoven en ben 19 jaar oud. (op pagina 2 staat mn hele verhaaltje al)

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:56

Ik meld me hier ook! Ik heet Jeanine, 20 jaar, wonend in Wijdenes. Ik heb 2 paarden en een pony, 4 katten. Ik heb een kleinschalige pensionstal met 3 paarden en 2 ponys staan. Ik heb ook veeeeel interesses!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 19:14

Ik wil ook gezellig meedoen!!
Ik ben Tamara, 21 jaar en ik woon vlakbij Utrecht. Ik ben qua vrienden een beetje een hopeloos geval... mensen denken altijd dat ik heel veel vrienden heb maar op stal is er 1 meid van dezelfde leeftijd waar ik veel mee om ga en af en toe wat gezelligs doe, en verder houdt het een beetje op :') Heb het vaak gezellig met de jongere meiden van stal hoor, maar ben toch altijd een beetje moeder de gans met haar kinders _O- of met de ouders van de kinderen die ik les geef aan het kletsen :)

Ik heb een pony waarmee ik tussen de paarden start in de dressuur, en over een paar maanden hopelijk ook in het springen en de SGW. Ik ben gek op muziek, sporten, shoppen en fashion maar voor die laatste 2 heb ik gewoonweg geen geld voor, dus meestal is het koopjesjagen :D Ik heb dit jaar mijn diploma voor Diermanagement en gedrag gehaald, en begin in september in wageningen aan de opleiding tot docent paardenhouderij. tot die tijd werk ik 2 dagen in de week op een dressuurstal, en 3 dagen op een eventingstal :)

gezellig in een HK op Bokt, op skype, facebook, een terrasje of op stal kletsen is helemaal mijn ding, dus je mag mij een PB sturen als je een beetje in mijn leeftijdscategorie valt :D

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:47

Ik klets gezellig mee :)

Hoooi!
Ik ben Brechtje, 19 jaar, woon in Arnhem-Zuid. Heb een twee gezellige vriendengroepjes, maar ben altijd in voor gezelligheid :)
Ik heb een super lieve vriend <3 , een verzorgpony van 23 jaar waar ik nu al een half jaar voor zorg.
Uhm, heb de opleiding diermanagement afgerond en ga nu beginnen aan paraveterinair.

Tja, als je iets wilt weten, vraag maar raak zou ik zeggen :D

Malouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:05

Peelie schreef:
Dan zal ook ik me maar eens melden.

Ik ben Gail, 21 jaar. Ik studeer Fysiotherapie aan de Hva van Amsterdam. Ik zit nu in het eerst jaar, en ben bezig met het afronden daarvan. (best wel pittig)

Ik kom zelf uit het Gooi, al woon ik in een normaal rijtjeshuis :+ . Ik woon (jammer genoeg) nog bij mijn ouders, samen met mijn verloofde. Een trouwdatum staat nog niet vast, aangezien we eerst een eigen plekje willen hebben.

Verder heb ik 2 Haflingers waar ik heel fanatiek mee rij, en waar ik veel plezier aan beleef.

Ik ben zelf, spontaan, een beetje maf, lief, rustig, een luisterend oor, hou van kwebbelen, praktisch ingesteld, soms een beetje kritisch, maar wel heel erg eerlijk.

Verder vind ik het buiten de paarden om ook heel erg leuk om af en toe uit te gaan, een drankje pakken, gezellig shoppen, theeleuten, filmpjes pakken enz enz.

Ik heb vroeger in een grote vriendengroep gezeten, maar doordat mijn nu verloofde een heel licht huidskleurtje heeft (hij is de grotste kaaskop die ij ken, en nederlandser dan nederlands) werden we niet geaccepteerd en ben ik op die manier uit de groep gewerkt zegmaar. Sinds die heb ik geen echte vrienden meer. Ik be. Te volwassen voor mensen van mijn leeftijd, waardoor het vaak niet klikt, of heel snel stuk loopt. Over het algemeel ga ik het liefst met mensen om die een jaar of 4 ouder zijn dan ik, zonder saai te zijn. Maar door de studie blijkt dit nogal een uitdaging.

misschien loop ik hier wel iemand tegen het lijf? Zou leuk zijn :)

Heej wat grappig jij hebt je paardjes in Eemnes.. Waar als ik vragen mag? O:)

Maar wat gezellig dit, ik ga ook mee doen hihi.

Ik ben Malouke, 23 jaar. Ik heb dit jaar de opleiding pedagogisch medewerker afgerond en werk nu als Nanny.
Woon in Eemnes bij mijn moeder en haar vriend, en daar staat mijn pony ook en over een paar maandjes ook mijn kleine veulen.

Ik hou ervan om met mijn kleine pony bezig te zijn, te shoppen (vooral veel voor me pony haha hele kast vol), kletsen, bioscoopje, stappen, van de zon genieten en een terrasje te pakken.

Verder heb ik nog wel wat vriendinnen maar die spreek ik niet heel veel meer... Hun hebben allemaal een vriend e.d. en had ik ook 3,5 jaar dus het is nogal verwaterd.
Ben benieuwd wie ik hier tegen kom, PB box staat open! :D

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:18

Hey hallo mogelijke nieuwe vriendinnen!
Ik ben Mieke, 25 jaar, 3 katten, 1 hond en 1 jaarling!
Woon op mijzelf in Elburg, heerlijk eigen huisje! Vind mijzelf prettig gestoord, behoefte aan rust en duidelijkheid.
Helaas afgekeurd en hierdoor zit ik thuis, doe momenteel een thuisstudie tot life coach en een cursus MS office. Ik houd van dieren, lol maken maar ga niet graag uit. Ook ben ik koopverslaaft in kringloopwinkels.
Vind dat heerlijk snuffelen! Verder hardcore volger van GTST!
Mocht het je leuk lijken contact te hebben, stuur gerust een PB! Ik zal altijd een reactie sturen.
En verder, vraag maar! Leeftijd het liefst tussen 20 en 30 jaar.. Rugzakjes zijn ook welkom :D heb er immers zelf ook 1! Zie dit niet als negatief, ieder mens is immers uniek :D
Groetjes! Mieke

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:53

Mieke Ik ga je morgen even een pb sturen ;)

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:58

ook ik kom me melden,

ik ben Wilma, woon in montfoort ( dorpje in de buurt van utrecht ).
woon nog bij mijn ouders op de boerderij.
we zijn met ze 6e thuis.

op deze boerderij ben mijn eigen paardenbedrijfje aan het opbouwen, we hebben nu 7 stalletjes. waarvan er 4 gevuld met mijn eigen paardjes.
en 3 wil ik pensionpaarden in zetten.. maar omdat er zoveel legen stallen zijn in de buurt loopt dat nog niet heel geweldig. met 2 van mijn paardjes geef ik paardrijlessen

verder heb ik nog een hondje, een konijn en een hamster.

uhm wat nog meer te vertellen, ben sinds 3 maanden ongeveer vrijgezel na een relatie van 5 jaar. En dat bevalt (te) goed. ik ben net klaar met mijn school.. en nu vooral werkzoekend (parttime ) en me bedrijf uitbreiden..

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 23:04

Cheiba schreef:
Mieke Ik ga je morgen even een pb sturen ;)

Is prima hoor, leuk! :D

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 23:11

:wave:

Ik wil me ook wel melden, alleen ben ik bang dat ik ook hier te druk voor ben. :+
Heb het behoorlijk druk met mijn werk, mijn paard en een vriend die behoorlijk bij mij uit de buurt woont, dat ik mijn vrienden een beetje verwaarloos. Maar buiten dat, nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk!

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:28

Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om me hier te melden.

Ben 37 (5 juli 38 :P ), dus hoop niet dat ik te bejaard ben :D .

Ik woon in Bodegraven, heb 3 kinderen en een lieve man. We hebben een hond (cocker spaniel), 2 katten, 2 ratten (van mijn dochtertje) en een paard. Ik werk als taxichauffeuse en in de avond geef ik gitaarlessen. Daarnaast dus weinig tijd over, hihi....

Wij wonen nu 9 jaar in Bodegraven, dus al mijn oude kennissen/vrienden zijn achter gebleven.

Wie weet, misschien doen we hier wel nieuwe vriendschappen op.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:34

Pffft wat ben ik blij dat dit topic er is :') ik ben dus niet de enige met dit probleem :=

Zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar, woon in Overijssel en ben op zoek naar leuke mensen om leuke dingen mee te doen :) Na het verbreken van mijn relatie eind vorig jaar zit ik nu ineens in een heel andere levensfase dan de rest van mijn vrienden (die allemaal gesettled/ getrouwd of zelfs al met kids zijn en dus niet meer zo vaak op stap gaan). En dan zit je op een vrijdagavond of zaterdagavond ineens wat vaker op de bank je rot te vervelen :=

Dus: zin om eens wat leuks te doen (denk aan shoppen, terrasje, concert)? Stuur me maar een pb'tje :)
Laatst bijgewerkt door GreaseMonkey op 21-06-13 20:35, in het totaal 2 keer bewerkt

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:34

Woont er hier toevallig ook iemand in Hilversum?

Malouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:38

StillAngel schreef:
Woont er hier toevallig ook iemand in Hilversum?

Wel naast Hilversum hihi O:)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 22:15

Waarom woont iedereen zo ver weg....en nairtje zeker niet bejaard :D er zijn hier gewoon veel te veel, (veel) te jonge mensen :o hihihihi