Dan zal ook ik me maar eens melden.
Ik ben Gail, 21 jaar. Ik studeer Fysiotherapie aan de Hva van Amsterdam. Ik zit nu in het eerst jaar, en ben bezig met het afronden daarvan. (best wel pittig)
Ik kom zelf uit het Gooi, al woon ik in een normaal rijtjeshuis

. Ik woon (jammer genoeg) nog bij mijn ouders, samen met mijn verloofde. Een trouwdatum staat nog niet vast, aangezien we eerst een eigen plekje willen hebben.
Verder heb ik 2 Haflingers waar ik heel fanatiek mee rij, en waar ik veel plezier aan beleef.
Ik ben zelf, spontaan, een beetje maf, lief, rustig, een luisterend oor, hou van kwebbelen, praktisch ingesteld, soms een beetje kritisch, maar wel heel erg eerlijk.
Verder vind ik het buiten de paarden om ook heel erg leuk om af en toe uit te gaan, een drankje pakken, gezellig shoppen, theeleuten, filmpjes pakken enz enz.
Ik heb vroeger in een grote vriendengroep gezeten, maar doordat mijn nu verloofde een heel licht huidskleurtje heeft (hij is de grotste kaaskop die ij ken, en nederlandser dan nederlands) werden we niet geaccepteerd en ben ik op die manier uit de groep gewerkt zegmaar. Sinds die heb ik geen echte vrienden meer. Ik be. Te volwassen voor mensen van mijn leeftijd, waardoor het vaak niet klikt, of heel snel stuk loopt. Over het algemeel ga ik het liefst met mensen om die een jaar of 4 ouder zijn dan ik, zonder saai te zijn. Maar door de studie blijkt dit nogal een uitdaging.
misschien loop ik hier wel iemand tegen het lijf? Zou leuk zijn