Veuleneigenaren naar de Veluwe! [BESLOTEN]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wijslander

Re: Veuleneigenaren naar de Veluwe! [BESLOTEN]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 15:56

Judith, ik ga ervoor zorgen dat we er voor zaterdag uit zijn!

risje, goed idee, dan mag jij de tweede date opzetten! Weet alleen nog niet of ik de 14de kan, mijn moeder gaat begin juli beginnen met de behandeling.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:04

Mij maakt de datum eigelijk niet veel uit, als ik maar om 4 uur thuis ben.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:31

Marleen_vA schreef:
malih schreef:
Gas op die lollie jongen!

En zonder spacecake. K gebruik niks noppes nades achter t stuur alleen water

Ik gebruik stroopwafels achter het stuur... <<) schijnt erg.... risicovol te zijn...

Hey inbreker oprotten naar je eigen topics! -:(- -:(- }:)

Maar ik hou wel mega veel van je! <3

Wat is dat kenya? Zegt me echt helemaal niks! :-O 2x een date vind ik ook prima hoor

Over t type rit. Ik hou van bos crossen :-D Maar ben bereid me zeker aan te passen als er mensen zijn die t rustig aan willen doen.

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:09

Ik zie het allemaal we, ik ben redelijk flexibel haha...

Jaaaaaa, ondanks dat ik wel wat angstiger ben geworden (dus moet geen bokkend paard hebben) ben ik ook van lekker crossen hoor hihi...Maar ook ik vind het sowieso weer leuk om lekker in het bos te rijden!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 21:03

Meiden, ik heb even met Rider ge-pb't. Zij heeft een onvoorspelbaar rooster, dus we plannen de datum met de mensen die we nu hebben en dan kijkt zij tegen die tijd of ze kan.

Het gaat nu dus tussen 30 juni en 14 juli. Vandaag heeft mijn ma te horen gekregen dat ze begin/half juli met de behandelingen start (precieze datum horen we later deze week), dus als jullie het niet erg vinden, prik ik deze meeting vast op:

Zondag 30 juni

risje, voor jou is deze datum niet handig, maar misschien kun je van de 14de een tweede meeting maken? En wellicht kun je uiteindelijk toch de 30ste mee, of weet je al helemaal zeker van niet?

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:17

juaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! We gaan gewoon op date whoop whoop whoopppppppp!!!!!!!!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 07:41

Sonja89 schreef:
risje, voor jou is deze datum niet handig, maar misschien kun je van de 14de een tweede meeting maken? En wellicht kun je uiteindelijk toch de 30ste mee, of weet je al helemaal zeker van niet?

Dat weet ik heel erg zeker ik kan absoluut niet de 30e, moet zoals ik eerder al zei werken. Zo kort vooraf extra vrij in de zorg in de zomerperiode is gewoonweg niet mogelijk. Daarom jammer dat het zo vroeg moet want dat red ik dus niet vanuit het noorden, zelfs niet als ik moet werken;-)

Moet maar tot uiterlijk 13.00 dus wanneer het middag of middag / avond was geweest had ik wel gekund en was dan ook graag gekomen, maar 30 juni ochtend kan gewoon niet.

Inmiddels is geloof ik gisteren via facebook en met mona en marit ( *\o/* ) "afgesproken" dat 14 juli toch ook een meeting wordt, maar dan naar Walibi. Mona had aangegeven geen rij-meeting te willen ivm de kleine en dat snap ik heel goed. Heb zoals je weet zelf ook minder de behoefte aan rijden dus dan zou dit een ideale oplossing zijn. Marit heeft me al slaapplek geboden avond ervoor, dus voor wie wil:-).....

Zondag 14 juli meeting Walibi

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:07

Jaaa ik ga ook mee! :D

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 15:26

Zo we gaan goed hier :D Risje, wil je voor 14 juli wel even een apart topic aanmaken? Er komen hier nog wat dingen te staan die besproken moeten worden, dus dan is het handiger als we deze 2 data gescheiden houden!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:40

Apart topic vindt ik niet nodig, kan zo immers ook wel. Mona bijvoorbeeld komt nog maar weinig tot niet op bokt en dus voegt nog een meeting topic denk ik niks toe. Krijg je dadelijk nog dat er meeting info in verkeerde topic komt, moet ook niet nu het net zo goed loopt.

We kunnen meeting beter in dit topic houden hoef alleen maar te weten wie er mee gaan. Stel dus voor dat wanneer je 14 juli mee wil je mij pb, facebook of wat voor bericht dan ook stuurt en we dit topic tot de meeting van 30 juni ook voor die meeting houden. Informatie over 14 juli komt daarna wel of eerder maar dan via een persoonlijk bericht. Is dat een idee?

Trouwens ga je ook mee sonja (indien het dan kan natuurlijk)?

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 15:45

Oke prima! Lijkt me inderdaad niet handig om informatie over 2 meetings in hetzelfde topic te zetten, dus laten we het nu dan alleen even hebben over 30 juni! Over 14 juli dan even via pb tot 30 juni is geweest...

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:28

sonja waar wil je paarden huren ?? k heb gekeken maar kon niks vinden.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 16:39

Ik heb een leuke ervaring met stal Mansour, waar de vorige meeting toevallig ook was. Die wil ik sowieso even vragen! En verder ken ik er vast nog wel een paar, maar daar moet ik iets dieper over nadenken. Zal vanavond op onderzoek uitgaan!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:48

Ook al ga ik niet mee de 30e....Is stal mansour, manege arnhem of anders het fjordenpaard niks?

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:58

Stal mansour vind ik zeker een optie, ik vond het een prettige stal toen we er waren de vorige meeting. Maar verhuren die paarden zonder begeleiding ?

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 18:20

Nee, maar we gaan met begeleiding, anders verdwalen we :P

risje, dank voor de tips! :j

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 19:32

ooohhh dat wist ik niet :-) En verdwalen natuurlijk niet :-) Heb zeer goede topografische kennis

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 19:37

Ik ben nu ook aan het zoeken naar ritten zonder begeleiding, weet niet of dat een pré is voor jullie? Qua prijzen heb ik wel onder een steen geleefd denk, ik weet nu weer waarom ik een eigen pony heb... Zie prijzen van 50 euro voor 2 uurtjes rijden, Geisli kan mij steenrijk maken!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 19:38

bij het fjorden paard kun je zonder begeleiding zag ik net en is t ook niet zo achterlijk duur.

monsour kost 40 euro voor 2 uur

edit, dat zit in drenthe grapje

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 19:39

Ja inderdaad, jammer... Echt niet normaal die prijzen. Maar ik zoek verder :P

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 19:42

we gaan op n hobbel paard!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 19:44

Laatst bijgewerkt door Wijslander op 11-06-13 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 19:45

als het 50 euro is vind ik het wel beetje te dur voor mij hoor, heb mn loon dan nog niet gehad dus kan niet zoveel kwijt, en als we dan ook nog walibi doen.. ok kies ik zelf voor maar dan zal ik dus moeten kiezen.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 19:46

Nee ik was ook zeker niet van plan 50 euro te gaan betalen voor een rit hoor Pris! Voor ca. 20 euro p.p. moet er echt wel iets te vinden zijn (zie link van groupon?)

Ik ben nu aan het werk maar zal Mansour hier morgen over bellen... Ook over de datum...

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 19:48

mansour is 40 euro voor 2 uur. Dat heb ik al opgezocht.