wij wilden in september een weekendje weg (evt dus dat plan om met meerdere mensen te doen?!) en Jen wordt 12 sep 2 jaar dus dat zal het weekend van 14/15 gevierd worden denk ik
Is idd een eind rijden maar had t er graag voor over gehad.. Gaan we na die meeting binnen niet al te lange tijd weer afspreken??? Vind t zo jammer dat ik deze ws over moet slaan...
Is hier bijna 3 kwartier ik weet nog niet zeker of ik meega hor.. vriendlief heeft geen rijbewijs en beeb is dan miss pas 6 weken oud.. Denk dat t hier op t laatste moment beslissen wordt
Voor de belgische meisjes weer niet.. Maakt muj niet uit hoor maar tis meer zo dat ik brdorl dat hrt waar dan ook altijd wel.voor iemand een uithoek zal zijn
Is ook zo, het is ook lastig zeker met die meiden uit Belgie moet je toch kijken wat handig is. Misschien eerst een datum prikken? Dan weet je wie er kunnen komen en kun je op basis daarvan de locatie bekijken
Laura82
Geplaatst: 12-06-13 21:39
Wilde net zeggen, is altijd wel ver weg voor mensen. Ik vind het persoonlijk niet zo erg om ver te rijden, heb het er wel voor over om jullie te zien (tenzij puckie het niet trekt natuurlijk)