Ik wil anders best eens wat mensen mailen en evt later nabellen als ze niet op mail reageren. Maar lijkt me goed om dan eerst locatie en ongeveer het aantal deelnemers te weten.
Queelens
Geplaatst: 06-07-13 17:59
Ik zal die ene uit Montfoort iig alvast mailen dan. Maar waarschijnlijk willen hun ook weten hoeveel deelnemers er ongeveer mee gaan doen en hoe de groepen worden zodat ze iets kunnen met de prijs (hoe meer deelnemers, misschien dat ze dan goedkoper gaan zitten in prijs..)
Misschien handig als alle geïnteresseerde hun naam hier onder zetten. Zodat ik iig een indicatie heb. Ik weet dat Evelien, Bonny, Femke, Laura, Hilde, ik mee willen doen Damelza dacht ik ook. De meeste van ons onder voorbehoud datum en locatie natuurlijk maar dat is bij de meeste wel zo..
Evy
Geplaatst: 07-07-13 08:46
Ja ik wil wel graag meedoen. (onder voorbehoud van de locatie) Misschien dat je ze kan mailen dat er ongeveer 10 personen meedoen. En dat dit aantal nog wel kan veranderen, misschien wat meer of misschien wat minder.
10 personen lijkt mij wat aan de hoge kant. Er zullen altijd wel mensen afvallen vanwege locatie of datum. Maar ik kan Emmelie sowieso wel aanschrijven. Iedereen akkoord voor Emmelie? Verder nog andere die ik moet vragen of wachten we eerst op antwoord?
Jaa Emmelie, mailen die hap en als die het niet word.. tsjah dan weer brainstormen! Die van van S.ilfhout geven ook regelmatig clinics en van B.aalen dus ook een optie evt.