[Besloten] VWO eindexamenjaar '12-'13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zullen we bij de meeting gaan doen?

Wokken
7 (23%)
Terrasje pakken
10 (33%)
Uitgaan
1 (3%)
Pretpark
1 (3%)
Bowlen
Geen stemmen
High tea
Geen stemmen
kanoën
Geen stemmen
strand
4 (13%)
bosrit/ strandrit (op gehuurde paarden)
7 (23%)
- Midgetgolf
Geen stemmen
-Anders, namelijk...
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 30

LeonieL

Re: [Besloten] VWO eindexamenjaar '12-'13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:55

Klopt. Is idd met begeleiding. Maar beide zijn vriendinnen van me. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat dat hele gezellige mensen zijn :')

Persoonlijk vind ik het zonder begeleiding niet zo fijn. niet omdat ik niet kan rijden, maar het is dan toch vreemd gebied. en eigenlijk vind ik het ook vaag dat paarden zomaar aan vreemden meegegeven worden.

Kwa vervoer is er altijd iets te regelen.

Maar als er andere ideeen zijn is het ook goed hoor :) Ik ben benieuwd.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:58

LeonieL schreef:
Persoonlijk vind ik het zonder begeleiding niet zo fijn. niet omdat ik niet kan rijden, maar het is dan toch vreemd gebied. en eigenlijk vind ik het ook vaag dat paarden zomaar aan vreemden meegegeven worden.
.

Hier ben ik het mee eens :j Nog een voordeel is dat die mensen daadwerkelijk de weg kennen, ook wel handig op een vreemde locatie denk ik.

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 16:01

Vroeg het me gewoon even af, sommige mensen vinden met fijn, anderen zonder, vandaar :)
Mij maakt het niet echt uit, maar iemand die de weg kent is wel handig ja :Y)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 16:05

Ik vind met ook wel fijn, die weten waarschijnlijk ook de mooiste route :))

Het wordt dan wel een duur grapje, iets drinken + buitenrit kosten + reiskosten..

miepietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 16:28

DewiRox schreef:
Citaat:
Wie willen er mee:
-RusselNuwell - Anja - Twente - kan evt. buiten de spits 3 personen meenemen met korting met de trein (ik reis over zwolle) - op vakantie van 1 t/m 14 augustus
- Camee -Camee -Utrecht
-Aulaantje_x - Lisanne - Eindhoven - kan 3 personen meenemen in de spits
-_Priscilla - Priscilla - Schoonrewoerd
- CRos95 - Claire - DB (eigenlijk stadje erboven, maar dat kent toch niemand :=)
- Laura_x_ - Laura - Drenthe
- leentje13 - Lenie - Schiedam - kan 3 personen meenemen buiten spits met 40%korting
- Eulogy - Yanou - Gouda - kan 3 personen meenemen buiten de spits met 40% korting - op vakantie van 5 t/m 12 juni en van 12 juli (?) t/m 2 augustus
- Reneee_ - Renee - Leerdam (plaatsje vlakbij) - op 'vakantie' van 27 juni t/m 25 augustus
- Lalee_ - Laura - Rotterdam, kan 3 personen meenemen buiten spits met 40%korting. Weg van 29 mei tot 13 juni en van 11 juli tot 1 augustus
- Chouchou - Rachel - Utrechtse Heuvelrug - vakantie van 26 juli tot 10 augustus
- dewirox - Dewi - mijdrecht ( vlakbij Amsterdam ) - weg van 29/05 tot 06/06, van 13/07 tot 18/07 en van 14/08 tot 22/08
-miepietjuh-michelle-alphen nb
Ideeën:
-Wokken
-Terrasje pakken
-Uitgaan
-Pretpark
-Bowlen
- High tea
- kanoën
- strand
- bosrit/ strandrit (op gehuurde paarden)

Mijn naam was ineens weg dus weer even erbij gezet:-)

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:24

Mij lijkt bosrit/strandrit of pretpark het leukst , lekker actief! En als dat te duur word wokken of gewoon iets drinken :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 18:51

Ik vind met begeleiding ook wel fijner, vooral omdat je dan wel weet dat je de mooiste paadjes ziet en dat je niet verdwaalt :P
Op zich zitten hier wel mooie gebieden in de buurt om buiten te rijden. Ik ben vroeger een paar keer op buitenrit geweest in de omgeving van Ootmarsum, was ook best wel goedkoop volgens mij. Zal alleen voor de mensen uit het Noorden te ver zijn (Duitse grens). Ben ook ooit eens op ponykamp geweest bij fjordenpaard, zij doen ook buitenritten met en zonder begeleiding. Hier in de buurt zit ook de Ommense sahara, grote zandvlakte waar je te paard doorheen mag met een bos eromheen. Ik zou de manege daar in de buurt kunnen informeren of zij ook paarden voor buitenritten verhuren.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:36

Kan jij anders een poll maken, Anja? Met alle activiteiten en dat wij dan 2 opties kunnen selecteren misschien? Je kan zeker geen twee polls maken, namelijk ook eentje voor de plaats? :)

En misschien ook handig als de rest ook aangeeft wanneer ze op vakantie gaan, als dat van toepassing is :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:17

Ik weet n plek om zonder begeleiding een strandrit te maken :D. Alleen hebben ze niet zoveel paarden :(
Weet niet of ik meega als we een bosrit met begeleiding gaan maken, heb zelf een ruiterbewijs.en heb dat ding natuurlijk niet voor niks :+, daarnaast vind ik t persoonlijk ook wat veel geld voor een meeting. Het gaat dan gauw richting de €30,-

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:24

Ja met begeleiding wordt het vaak gelijk een stukje duurder. Ik denk ook dat als we een ritje gaan maken dat ergens in de buurt is van waar iemand woont of waar iemand al vaker rijdt, we ook niet zo makkelijk zullen verdwalen, dus dan is begeleiding wat mij betreft ook niet nodig. Maar sowieso zal het natuurlijk wel duurder zijn om een paard te huren voor een paar uur dan om ergens gewoon wat te gaan drinken haha, dus dat moeten we ook even kijken of we dat er allemaal voor over hebben.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:57

We kunnen ook gaan midgetgolven haha

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 21:03

Haha die vind ik ook leuk! Ik kan het topic niet meer editten, dus ik zal even een pb-tje naar een mod sturen. Ik heb niet echt een voorkeur voor met of zonder begeleiding mochten we op buitenrit gaan, zolang er maar iemand bekend is waar we gaan rijden vind ik het ook prima.

We zouden ook kunnen gaan golven op een par-3 baan trouwens. :') Dat is een 'echte' golfbaan, alleen dan met allemaal korte holes.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:12

Of boerengolf :))

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:30

Hahaha dat heb ik ook een keer gedaan maar dat was helemaal niet leuk want het was koud en het regenende en ik kon het niet :')

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:54

golf gaat hem voor mij ook niet worden, polsen :')

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 23:01

Bij golf gebruik je je polsen nagenoeg niet als je het goed doet (ja, ik heb 6 weken golfles gehad via school :') ), maar als je het niet aandurft kun je het natuurlijk beter niet doen.

Als het aan mij ligt kiezen we sowieso iets uit dat iedereen lichamelijk aankan. Ik vind het wat anders als iemand iets niet leuk vind dan wanneer die persoon het gewoonweg niet aankan.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 23:35

durf het eerlijk gezegd echt niet te proberen. Een verkeerde beweging is genoeg om de boel weer kapot te krijgen. Het is ook niet zozeer de pols, maar de duim én alle bewegingen die je daarmee maakt. Krijg het niet helemaal lekker uitgelegd, maar het is nogal onpraktisch zegmaar :+.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 06:42

Kan je wel paardrijden dan?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 09:28

Kanoën valt voor mij lichamelijk ook af. Ik kan het wel, maar je doet me er geen plezier mee aangezien ik er behoorlijk last van heb.

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 10:22

RusselNuwell schreef:
Als het aan mij ligt kiezen we sowieso iets uit dat iedereen lichamelijk aankan. Ik vind het wat anders als iemand iets niet leuk vind dan wanneer die persoon het gewoonweg niet aankan.

Mee eens! Het moet wel voor iedereen een gezellige meeting zijn waar je geen pijn aan overhoudt later :)

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 10:34

Aulaantje_x schreef:
RusselNuwell schreef:

Mee eens! Het moet wel voor iedereen een gezellige meeting zijn waar je geen pijn aan overhoudt later :)

Precies :j

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 21:57

Om even het topic weer leven in te blazen :) Willen degene die nog niet gestemd hebben en degene die hun vakantie nog niet hebben aangegeven dit nog even doen? :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:41

Ooooh het is gelukt met de poll, dat wist ik niet :) Ik ga stemmen!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 20:10

Mochten we voor buitenrit willen gaan, dit is de sahara van Ommen waar ik het eerder in het topic over had:
Afbeelding

Beetje verkeerd gereden vanmiddag, en toen kwamen we er toevallig uit :')

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:58

Leuk, kleurtje in hoofdstel! :)

Met hoeveel zijn we eigenlijk? 11 mensen hebben nu gestemd als het goed is.