Zo, even een goede bump! 
Afijn.
Ik zal de lijst even updaten enzo, momenteel ben ik zelf ziek maar dat betekent niet dat ik er geen post door kan gooien.
Voor mij persoonlijk zou 't fijn zijn als de meet voor de OV zomer stop plaats vind (15 juli) maar dat is misschien vrij kort dag.
Ik ga zelf verder niet op vakantie, heb enkel de week van 8 tot 15 augustus vrij maar dan ben ik ook jarig etc dus veel vrije tijd heb ik niet en ik ben werk rooster gebonden de gehele vakantie 
Voor eventuele vragen etc mag er met mij contact opgenomen worden, dat wil ik wel op me nemen.
Zijn er suggesties voor een locatie? Waar je 'vrij' met een groepje heen kan en gewoon lekker bezig kan?
Wat ook met OV redelijk bereikbaar is (gezien ik geen rijbewijs heb, anders kon er gewoon gecarpoold worden).
Ik gok dat een locatie rond Utrecht het 'handigste' is, sinds het vrij centraal is en je met mensen vanuit het hele land zit maar weet verder daar niet zo 1,2,3 een locatie.
Verder denk ik dat ik puur mee ga voor de fotografie, gezien de enorme hoeveelheid modellen en ik dan ook wel even een schema maak o.i.d.
Kent er iemand een MUA die het leuk lijkt om mee te gaan? Op TFP basis uiteraard .. Meiden die handig zijn met hun eigen makeup mogen 't ook zelf doen wat mij betreft.
Voor de dames die jonger zijn onder ons;
Ik wil best een belletje plegen naar jullie ouders, ik heb in hetzelfde schuitje gezeten als jullie en ik weet prima hoe ouders daarover denken.
Beschouw dit maar even als een voorlopige update post 
De lijst tot zover (update ik even allemaal bij):
Courses | Thirsa | Fotografeert & Kan model staan
Hasiinaaax | Hasina | Model
xLoki | Caroline | Fotografeert & Kan model staan (liefst model)
xsaarsaar | Sara | Model
bente12 | Bente | Model (geen ervaring)
_Snow_White | Jennifer | Model (alleen in juli)
UMayDream | Amarens | Model
Coronalime | Linda | Fotografeert & kan model staan (kan ook styling doen! )
Emmaa_ | Emma | Liever model maar ik kan mijn camera altijd meenemen zodat andere mensen ook wat foto's kunnen maken (AMBER!!)
SimoneDV | Simone | model
Amburtjoz | Amber | model (wilt evt. ook wel fotograferen met de camera van Emma haha)
Aanmeldingen 'buiten' topic om:
( Ik ga even bekijken hoe ik dit ga aanpakken, gezien het eigenlijk een besloten meet up is
)
Jazz4FF | Fotograaf
Rayoow | Fotograaf