13508 woorden. And counting. Dan nog laten corrigeren door de promotor, lay out afwerken en alle referenties (ik durf ze niet meer tellen) bekijken. Nog wel even te gaan dus.
Hmmmm, zie mijn avond wel weer in duigen vallen door met uk naar de arts te gaan. Anderzijds, als me dat nachtrust oplevert...
Cheiba
Geplaatst: 30-05-13 16:24
JoAnn schreef:
Citaat:
*keshia * StalNollie - D.afne & D.ani * Rinske *cheiba - DL T. arra & M. are * noasky * Rinske * Sjapaz - Karlijn & Sophie * joann, VL., DL als thesis klaar is
BelleFleur
Geplaatst: 30-05-13 16:31
Citaat:
*keshia * StalNollie - D.afne & D.ani * Rinske *cheiba - DL T. arra & M. are * noasky * Rinske * Sjapaz - Karlijn & Sophie * joann, VL., DL als thesis klaar is
NoaSky
Geplaatst: 30-05-13 17:08
JoAnn schreef:
Citaat:
*keshia * StalNollie - D.afne & D.ani * Rinske *cheiba - DL T. arra & M. are * noasky - Tess * Rinske * Sjapaz - Karlijn & Sophie * joann, VL., DL als thesis klaar is
ik zal iedereen die op het lijstje staat eventjes een pb sturen met mijn adres gegevens! het beloofd mooi weer te worden! ik heb een tuin-TJE op het zuiden, en een schelpenbadje, dus voor wie wil!
iris neeeeeeeeeeee wat jammer, tijntje en jij waren een aanwinst geweest voor donderdag!
Sjapaz
Geplaatst: 03-06-13 21:22
Neeeee Iris dat kan echt niet hoor! Kun je niet zeggen dat dat op zo korte termijn niet kan, dat je al plannen had? We hebben elkaar zo lang niet gezien! Had me er echt op verheugd
Helaas kunnen Kruimel, Ukkie en ik niet komen donderdag. Ik heb die ochtend al een afspraak in Utrecht en anders wordt het voor de kindjes wel erg veel.
Oh iris en Es kunnen niet. wat jammer!! Rinske vanaf 12 uur zijn we welkom maar later mocht ook! Keshia is er ook schaduw in jou tuin?? DL houd namelijk geen elke hoedje op en gezien het zo'n mooi weer wordt...
ik kom op tijd. kan misschien niet zo heel lang blijven. om drie uur kunnen we gebeld worden dat het hooi geperst gaat worden. en dan moet ik naar ons land toe om te helpen. maar dat ook pas om 6 uur zijn. dus kom op tijd en dan zie ik wel.