Killed schreef:De rit gaat tot nu toe doorgaan hoor, maar wellicht wel een latere datum dan 30 juni
Omdat je dit schreef...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Normaal ben ik er ook soepeler in, volgend jaar mag er wel 1 of 2 instinkertjes mee eventueel. Normaal mocht het ook dit jaar, want we waren maar met 4.
.
mooie deal he
(trouwens qua tempo is de IJslander wel steeds sneller als Iowa of mijn zus haar paard
) Ik hoop voorlopig nog dat ik gewoon met Iowa meekan!
Killed schreef:@Soprano: Wat jammer van Iowa, hopelijk vind je snel wat er aan de hand is.
@Oona: voorlopig wel, moest ze het tegen dan niet kunnen zou ik evt der dochter kunnen gebruiken
@Kaat: Super! hopelijk kijken er dan wat meer mensen
Het is idd niet aan zee hoor, die is hier helaas wel een eindje vandaan.
Het zal bos en polder zijn.
Jammer dat er zovelen niet meekunnen :s
Zijn er paarden bij die niet over een brugje zouden durven?
[ Afbeelding ]
Ze denkt ook dat de kreupelheid enkele maanden gelden niets te maken heeft met deze.
Maar hoefsmid moest toch sowieso volgende week komen en die moet de blein nog eens verder nakijken dan.
is het voorlopig zeker dat de rit door gaat of niet? En zoja, hoe laat en waar er wordt afgesproken? En hoe lang gaat de rit ongeveer duren, is het veel stappen/draven/galopperen? Dat is mijn enigste puntje van bezorgdheid momenteel of Iowa wel voldoende conditie heeft, ze stond nu ook een maand stil met haar kreupelheid en mijn examens. Haha sorry voor de vele vragen :p