Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Marjola schreef:ik vind het een leuk idee maar groningen is niet echt centraal voor iemand uit friesland of drenthe misschien
is het handig om voor elke groep provincieen een topic te maken het is maar een ideetje
Nouja, als je het in Friesland doet, moet je eerst 2 provincies doorreizen, en hetzelfde geldt voor Drenthe. In dat opzichte ligt Groningen (als provinie zijnde) wel het meest centraal, denk ik.
Jannepauli schreef:Uit praktische overwegingen vind ik dit helemaal geen goed idee. Het topic van Jaime ( nu verwijderd) is veel leuker. Bovendien, als je in een openbare ruimte een markt wil organiseren, heb je toestemming nodig. Je mag niet zomaar op staat een kleedje neerleggen en je spullen aanbieden, dat mag alleen in je eigen tuintje.
NienkeV1994 schreef:Ik vind een rommelmarkt toch echt praktischer dan een weggeeftopic en ook een beetje een rare vergelijking aangezien het hier niet om gratis spullen gaat? Op een rommelmarkt zie je tenminste wat je koopt en kun je het meteen meenemen
XMandylover schreef:Maar een frietkraam enzo, dat is wel erg duur.....