is vanaf rijswijk een half uurtje met de trein denk
oudaccountx
Geplaatst: 24-04-13 16:05
Ik woon in schiedam, bij rotterdam in de buurt! Datum is voor mij niet zo'n probleem, moet wel vrij vragen als het op een zaterdag is maar dat is niet zo'n probleem.
Edit; oh ik zie 3 mei, dat is op een vrijdag! Weet niet of ik mag, dat moet ik nog vragen.. Gaat weer even niet zo goed thuis. Voor de dames die ver moeten reizen, ze hebben treinkaartjes bij de blokker van 17,- voor een dag geheel onbeperkt treinen! Dus sla je slag vooral.
ik ook! Wel lekker als ik gewoon een wijntje kan doen. Aan de andere kant: Ik parkeer gratis in op de kazerne en pak ik daar gewoon een fiets naar de stad... (voor wie wil, je kan hier om de hoek ook gratis parkeren en met 3 haltes met de bus sta je in het centrum!)
ik had er ook eentje langs zien komen van 50 euro pp, dat vond ik wel heel erg duur hoor! Wat is die bij rijnstroom? (volgens mij is die van de gemeente )
Jaaa!!! Umm Utrecht was de planning toch? En de tijd maakt voor mij niet zoveel uit, afhankelijk van de reistijd van iedereen! Misschien einde ochtend of begin middag? Eerder mag van mij, later ook Ik ben flexibel