ja, ik denk dat mijn paps de 26e zijn verjaardag gaat vieren. maar dat kan ik evt. wel navragen. Dan kom ik echter op de heenweg uit sittard en ga erna door naar lwd. dus weet niet of het dan qua vervoer nog te doen is voor daan
Cadaz
Geplaatst: 08-04-13 19:40
Nee dan vind ik het te duur worden helaas Ik wil niet alleen helemaal die kant op rijden ivm kosten
Dan ben ik retour alleen voor benzine al 70,- kwijt.
Ik heb zojuist een mail gekregen van de NS, ik kan voor 25 euro een 2 persoons dagkaart aanschaffen.. oftewel 12,50 pp maar dan moet er wel samen gereist worden.. Wellicht een idee voor de mensen die veraf wonen? Ik weet niet of ik zelf met iemand mee kan reizen dan kunnen er 2 mensen een dagkaart-code krijgen.. anders heb ik 1 van de 2 dagkaarten voor mezelf nodig
Blokkeractie Van 15 t/m 28 april 2013 is bij alle Blokker-filialen in Nederland en op Blokker.nl een Dagkaart te koop voor € 17,00 waarmee 1 persoon 1 dag kan reizen in de 2e klas. Deze aanbieding is uitsluitend te koop bij Blokker en niet bij NS of andere verkooppunten.
hoihoi, ik heb helaas weekend van 25 mei nu net gister volgeboekt..
Wordt nog weer lastig dus.
Rchell
Geplaatst: 23-04-13 14:21
Ik kan na aankomend weekend, alle weekende muv zaterdag 18 mei.. (dag ervoor is bruiloft van mijn zus, dus dan doe ik liever rustig aan.. Ik ben heel flexibel, dus kom maar op met die data/um!
Er staan nieuwe data in de datumprikker, voor juli. Zouden jullie die ook nog in kunnen vullen? Mocht daar ook geen datum uit komen waar er veel mensen komen, dan is het even kijken hoe we het aanpakken hihi. Maar ik heb nog hooooop