jeeeee gevonden! ik kom ook graag met mijn dochtertje langs... mijn man heeft die dag een 40 jarig jubileum op zijn werk, dus zal niet meekomen... en mijn man kennende vind hij dat ook niet zo interessant... is zo'n kippenhok gebeuren zegt ie dan! haha... lijkt me gezellig, eens de gezichten zien bij de naampjes op mijn scherm!
Zou ik, als ik kan, ook mogen komen? Ik praat nog helemaal niet zo lang mee, maar ken een aantal van jullie ook al uit een ander topic. Het lijkt me dus wel hel erg leuk om te komen en waarschijnlijk makkelijker om straks mee te praten.
Oh domper! ik kan er toch niet bij zijn. Wij hebben net een weekendje weg geboekt. Hubs had dat weekend extra dagen vrij van de baas, dus hoefde hij geen uren op te nemen. Heel erg leuk natuurlijk, maar jammer genoeg net tegelijk met de meet.
Als Rinske al d'r doeken mee neemt is er volgens mij helemaal geen plek meer in de auto voor Iris en Tijn
Iedereen mag komen hoor!!
Vorige keer had iedereen inderdaad gewoon wat lekkers meegenomen. Ging prima. Ik heb wel dansles om half 8, dus moet om 7 uur weer in Enschede zijn. Maar goed dan hoef ik pas om half 6 ongeveer weg.
Dan komen Meaghyn en ik graag. Lief laat ik thuis, die vind vreemden op zich al niets en dan helemaal niet allemaal vrouwen Mag hij mooi op de hond passen.
Rinske
Geplaatst: 09-03-13 14:03
Sjapaz schreef:
Als Rinske al d'r doeken mee neemt is er volgens mij helemaal geen plek meer in de auto voor Iris en Tijn .
Zal ik een lekker taartje bakken? Voor bij de koffie/thee/fris? Moet ik nog rekening houden met een speciaal dieet? Dat is geen probleem als ik het van te voren weet...
Ik zorg in elk geval wel voor eigen koekjes want ik denk dat het een uitdaging is om voor mij iets te maken zonder koemelk, ei of tarwe Ik kan wel een extra lading maken zodat andere allergie-mama's ook iets te snoepen hebben?
Wat soep en pastasalade betreft, hoe laat wilde je die serveren Es? Als lunch of meer richting eind vd middag?