CRos95 schreef:Monster_tos - Friesland/Groningen/Drenthe/Overijsel - Mensen/paarden
Sani - Drenthe/Overijssel/Gelderland - geen voorkeur
Leonyr - Zuid-Holland (Waaronder dus ook Rotterdam etc) - Honden, paarden
Fro - Drenthe/Groningen - Geen voorkeur
XiiaaooNaa - Zuid-Holland (en omgeving) - Paarden/honden
Nooor_ - Zuid-Holland (en omgeving) - Mensen
Agossie - Utrecht, ZH, NH, Drenthe (wel uiterste), Overijssel, Gelderland, N-Brabant - geen voorkeur, maar ik kan niet zo goed honden fotograferen...)
brandylove2- zuidholland- paarden/honden (ik heb geen auto tot beschikking dus afhankelijk van ov of carpollen)
Jacobeho - Groningen / Drenthe / Friesland - Paarden / honden
__Lauraa - overijssel/drenthe - paarden/honden (ik kan met de auto max 4 mensen meenemen, ik reis vanuit Nieuwleusen)
Iejoorr- Zuid-Holland, Utrecht, Het zuiden vanNoord-Holland- paarden/honden (afhankelijk van OV of Carpoolen)
Ismy- Friesland / Groningen / Drenthe- Mensen- paarden
KirstenVosje - Friesland / Groningen / Overijssel / Drenthe - Paarden / Honden
Lipydo - Overal, behalve Friesland, Groningen en Limburg (OV of carpoolen) - Paarden / Mensen
_nvds - Zuidholland - geen voorkeur
Tesseke - België - geen mensen
lunaeekie- Overijssel -geen voorkeur
Jespri - Utrecht, gedeelte NH en ZH, Gelderland. - Geen voorkeur
NatassJa - Zuid-Holland/Zeeland/West-Brabant. Voorkeur: Mensen/paarden
xMayo - Utrecht, gedeelte Gelderland, gedeelte ZH, Brabant - geen voorkeur
Deviltjh - Limburg, gedeelte brabant.( kan als het mag, auto meenemen en 2 mensen - paarden / honden
Ash_- Zuid Holland en omgeving of eventueel carpoolen. \- Geen voorkeur. Dierentuin lijkt mij ook erg leuk met verschillende fotografen
Nefertarie - maakt mij niet zo heel veel uit waar het is, centraal lijkt me het handigste. ik vind paarde/mensen honden, dierentuin, alles prima
Faatxhorse - Noord-holland / midden NL (omg. A'dam) - dieren van cavia tot paard, mensen ook prima
CRos95 - Noord-Brabant/ Zuid-Gelderland (onder de rivieren) - liefst paarden en honden (kan ook 1 honden model meenemen)
Nynke_Mandy - Groningen / Friesland / Drenthe - Paarden