Maar bij Alberthoeve (wat je in een van je eerste posten zei), mag je daar met trailer op het erf komen en vervolgens opzadelen en weggaan? Of is er ergens anders in de buurt een mooie parkeer/opzadelplaats? En is iemand daar bekend in het bos? En (wat stel ik toch veel vragen
) is het ook geschikt om er met een hond, of zonder, te wandelen? Dus kom je snel vanuit de parkeerplaats op wandelpaden, dat zou wel leuk zijn als mijn ouders (en hond?) meegaan...Nou, als ik meega, ga ik me de pony uit mijn profiel. Braaf in de groep, schopt niet, doet niet raar naar ander e pony's, wil alleen maar vriendjes worden
. Voor de rest kan hij vooraan, achteraan of in het midden, overal dus. Alleen vind hij voorop toch wel het leuks, maar (als ik met mijn zus ben) kan hij gerust 10 meter achter mijn zus' pony aan een lang teugeltje stappen. Hij is natuurlijk wel fris (gewoon omdat hij dan lekker buiten rijd, er is niet veel bos in de buurt) , vooral met de galop, maar ik kan hem makkelijk houden.                                                         

Alleen ging nooit mee naar buiten dan was ze dwars. Ze is echt braaf hier haha