ik wil ook wel graag mee ovb van datum maar gezien mijn nieuwe rooster ben ik elke vrijdag vrij en vanaf 31 mei kan ik ook op zaterdag overal in
als iedereen bv een lijstje invult zag dat er verder nog niks bekend is?
Boktnaam: Naam: Leeftijd: Waar het liefst uitgaan: Evt. slaapplek: voorkeur datum :
Boktnaam: Desi92 Naam: Desiree Leeftijd:20 ( na 31 mei 21) Waar het liefst uitgaan: liefst Arnhem Evt. slaapplek:/ voorkeur datum : kan alle donderdagen zaterdag niet alles ( 13 april, 20 april, 25 mei, 1 juni kan ik niet)
Gezellig dat er nog belangstelling is. Ik ben tot de zomer ook elke vrijdag vrij, dus een donderdag lijkt me een prima idee. Ik moet soms wel op vrijdag werken, maar rooster van werk krijg ik altijd pas vrij laat dus dat weet ik nog niet. Denk dat er gewoon maar een datum gepland moet worden.
Boktnaam: pressent Naam: Victoria Leeftijd:21 Waar het liefst uitgaan: Arnhem is prima, weer eens wat anders. Evt. slaapplek: / voorkeur datum : kan in principe donderdag.
Boktnaam: Nessie Leeftijd:22 Waar het liefst uitgaan: Arnhem Evt. slaapplek: 1 beschikbaar (woon kwartiertje met de nachtbus vanaf het centrum) voorkeur datum : Donderdagen/zaterdagen, wel optijd overleggen want ik werk nog weleens in een kroeg in Arnhem
Mag ik me ook melden? Ben de laatste tijd ook wat meer op zoek naar leuke contacten. Zag dit topic en ik denk dat dit een leuk begin is! Mijn naam is Sacha, en ik ben 18 jaar oud. Studeer momenteel nog in Groningen, ouderlijk huis is in Doetinchem.
Boktnaam: Tova Naam: Iris Leeftijd: 21 Waar het liefst uitgaan: Arnhem Evt. slaapplek: Als dat kan wel, zou anders met iemand mee willen rijden die richting Drempt gaat. voorkeur datum: Maakt mij niet uit, donderdag komt mij het beste uit.
Dus denk dat de voorkeur toch wel bij de meeste uit gaat naar een Donderdag, misschien handig om gewoon wat data te noemen en kijken wanneer de meeste kunnen? Misschien kan TS of iemand anders een datum prikker aanmaken? Ik weet niet hoe dat werkt...