Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
astriidj schreef:Is er al een planning voor de dag gemaakt? Wil graag weten waar ik aan toe ben anders meld ik me af
joyca schreef:Ik heb dus de manege gemaild maar ik ben zelf ook niet bekend in brunsum en ik,vind eigenlijk dat het de taak is van degene die het organiseerd ik weet ook niet hoeveel plaats er nodig is voor alle trailers en auto.s en waar de foto.s gemaakt wordenis er niemand dan die er bekend is
_Ashii_ schreef:astriidj schreef:Is er al een planning voor de dag gemaakt? Wil graag weten waar ik aan toe ben anders meld ik me af
planning voor de dag was al gemaakt. Die staat ergens in het oude topic.
Het was de bedoeling om groepen te maken maar denk dat Michelle en ik nog eens samen moeten gaan zitten en deze wijzigen
Yvettee schreef:Ik kom even binnenvallen en ik wil ook niet vervelend zijn ofzo. Maar weten jullie dat je in de Brunssumerheide niet van de ruiterpaden af mag? En je daar een boete voor kunt krijgen, ik denk namelijk dat het nogal op gaat vallen als jullie daar met zo'n grote groep zijn. (of jullie zouden al op de ruiterpaden moeten blijven)