Vervolgs Bokt Meeting Zuid Limburg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Datum van jou voorkeur:

13 April (zaterdag)
12 (57%)
14 April (zondag)
9 (42%)

Totaal aantal stemmen: 21

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:37

Is er al een planning voor de dag gemaakt? Wil graag weten waar ik aan toe ben anders meld ik me af :)

joyca

Re: Vervolgs Bokt Meeting Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:51

Ik heb dus de manege gemaild maar ik ben zelf ook niet bekend in brunsum en ik,vind eigenlijk dat het de taak is van degene die het organiseerd ik weet ook niet hoeveel plaats er nodig is voor alle trailers en auto.s en waar de foto.s gemaakt wordenis er niemand dan die er bekend is

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 21:31

astriidj schreef:
Is er al een planning voor de dag gemaakt? Wil graag weten waar ik aan toe ben anders meld ik me af :)

planning voor de dag was al gemaakt. Die staat ergens in het oude topic.
Het was de bedoeling om groepen te maken maar denk dat Michelle en ik nog eens samen moeten gaan zitten en deze wijzigen

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 21:32

joyca schreef:
Ik heb dus de manege gemaild maar ik ben zelf ook niet bekend in brunsum en ik,vind eigenlijk dat het de taak is van degene die het organiseerd ik weet ook niet hoeveel plaats er nodig is voor alle trailers en auto.s en waar de foto.s gemaakt wordenis er niemand dan die er bekend is

ja ik heb reeds aangegeven dat dit ook eigenlijk mijn taak is maar ik ben er niet bekend en tijd krijg ik ook niet bepaald.. de enige die zich heeft gemeld voor te kijken ben jij

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:39

Heeft de moeder van Michelle of van Dave geen tijd om mee te helpen met de organisatie? Meeting is al over een maand en ik zou het zonde vinden als de meeste fotografen/modellen afhaken.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:21

_Ashii_ schreef:
astriidj schreef:

planning voor de dag was al gemaakt. Die staat ergens in het oude topic.
Het was de bedoeling om groepen te maken maar denk dat Michelle en ik nog eens samen moeten gaan zitten en deze wijzigen

Zou je 'm voor me willen opzoeken? Kan 'm niet vinden..

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:30

Dat weet ik maar ik heb geen ervaring met trailers en ik wil niet in mijn eentje rond gaan rijden

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:26

ik heb de manege gemaild en bericht ontvangen zij geeft aan dat bij de sterrewacht een ruiterpad loopt, of bij de officiersclub dat is de ouverbergstraat en er ligt een parkeerplaats, dus dat is wat ik nu weet, de rest is dus aan jullie

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:12

Bij de sterrenwacht die weet ik.. is ook een grote parkeerplaats, stukje van de weg af.. dus oo veilig je paard uitladen.. denk dat wij de auto hier neer gaan zetten..

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:13

Weet je voor hoeveel paarden hier plaats is zo ongeveer? :)

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:30

Het veiligst is het om je wagen met trailer bij manege Brunssumerheide te parkeren. Zeker als het goed weer is en er dan tich dagjes mensen lopen die af en toe irritant aanwezig kunnen zijn ;)

Wat men ook kan doen is je paard uitladen bij de manege en dan iets verder doorrijden richting het bekende homoparkeerplaats (overdag is daar niemand :) ) en daar je wagen neer zetten.

Het is dat ik dit weekend in Ysselstein ben voor een endurance en mendurance wedstrijd. Anders was ik wel ff gaan kijken.

Idee wat me zo ff te binnenschiet.. De parkeerplaats van de onderofficiersclub is erg ruim. Daar kunnen wel een paar wagens staan en het terrein kan afgesloten worden. Moet er wel iemand contact opnemen en vragen of het mogelijk is dat daar geparkeerd wordt. Misschien tegen een kleine vergoeding van bijv € 5,- per wagen?

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:35

we moeten doen wat het veiligste is, ik heb mijn zus mee om te helpen met opzadelen en vasthouden hoe doen we dat dan met de loslaat foto's waar gebeurt dat dan? want je moet toch ook je zadel en hoofdstel dan kwijt kunnen lijkt me niet handig om dan een half uur te moeten lopen of zo,

en als je naar de wc moet of zo dat we ergens in de buurt zijn van een toilet

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 23:00

Dit is de complete Brunsummerheide:
Afbeelding

Dit is de manege:
Afbeelding

Dit is de Sterrenwacht:
Afbeelding

mij lijkt het onverstandig om de ene groep bij de manege neer te zet en de ander bij de sterrenwacht.
Dit ligt behoorlijk uit elkaar.
Welke parkeerplaats is dat dan AlexVB
die ken ik namelijk niet en die homoparkeerplaats ook niet.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:47

De homoparkong is daar bij die versmallong oets verder.. op dezelfde weg waar t zojstraatje naar de manege aan ligt.. kan ook.. is grote parkeerplaats.. kpm je alles wel kwijt denk ik..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:48

Edit: vergeef me mijn typlepra.. ik en bokken op mn mobiel gaan niet goed samen..

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:46

ik pas me geheel aan jullie moeten doen wat het verstandigste is

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:58

Ik kom even binnenvallen en ik wil ook niet vervelend zijn ofzo. Maar weten jullie dat je in de Brunssumerheide niet van de ruiterpaden af mag? En je daar een boete voor kunt krijgen, ik denk namelijk dat het nogal op gaat vallen als jullie daar met zo'n grote groep zijn. (of jullie zouden al op de ruiterpaden moeten blijven)

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:53

Yvettee schreef:
Ik kom even binnenvallen en ik wil ook niet vervelend zijn ofzo. Maar weten jullie dat je in de Brunssumerheide niet van de ruiterpaden af mag? En je daar een boete voor kunt krijgen, ik denk namelijk dat het nogal op gaat vallen als jullie daar met zo'n grote groep zijn. (of jullie zouden al op de ruiterpaden moeten blijven)

Dat heb ik ook al gemeld. Hopelijk hebben jullie een oplossing kunnen vinden, dames. :j

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:20

Maar wie 'beheert' het stuk land, zonder die info komen we nooit verder. In princiepe kunnen we best toestemming vragen om van de paden af te komen zonder planten te slopen en zonder mest achter te laten.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:24

ben er regelmatig geweest en het zal toch wel mogelijk zijn om op de zandvlakte zelf wat foto's te kunnen maken
voor de rest heb je niet veel keus daar waar je zo een grote groep kwijt komt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:38

Edit: Sorry ik last moeilijk ipv mogelijk.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:39

Ik heb er vaker met een vriendinnetje van mij gelopen met haar paard.. Nooit een probleem gehad..
En op de zandvlakte blijven (en in/bij de beek) zou toch geen probleem moeten vormen?

Als we dat evt nog een rit zouden rijden, dan kan dat toch prima over de ruiterpaden?

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:18

Alle info mbt de Brunssummerheide is te verkrijgen via Natuurmonumenten dus ook voor deze ene keer de toestemming om buiten de paden te blijven?

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:04

Ik wil morgen wel eventueel bellen met natuurmonumenten als dat helpt?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:02

Nine, als je dat zou willen doen is er niemand die zegt 'niet doen'. Vind het jammer dat de organisatoren het druk hebben op dit moment, als een van de deelnemers dan iets zou overnemen is dat nooit verkeerd lijkt mij :)