Interresse voor een Boktrit door de Drunense Duinen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:00

Draver170 beide dagen
Robijntjah ?
_dune_ zondag
Zoek beide dagen (1 plek over in de trailer vanaf Enspijk)
Pocogauchan zondag
Madelonsunny zaterdag
Ietjelover ?
Ilse_123 Beide dagen
Estella81 ?
Sammy_xxs beide dagen - huurpaard
queelens - zondag
Linda1986 - beide - huurpaard
Maxipaxixx ?
janneke584 zaterdag (1 plek over in de trailer vanaf de Betuwe)
Iris82 zaterdag - geen eigen paard
Maratjesammy - beide dagen.
ubimone beide dagen[/quote][/quote]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:00

Je kunt ook stukken door de bossen :+

Queelens

Re: Interresse voor een Boktrit door de Drunense Duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:09

Mij maakt t niks uit zijn overal voor in :+
Mijn paard geeft alleen (helaas) wel vaak de voorkeur aan voorop lopen (afhankelijk van zijn humeur die dag :+ ) anders beland ik ergens in een boom denk ik!

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:11

Ik kan mijn pony in het begin echt niet houden in het bos. Als we naar de bossen gaan dan is het enige waar ze aan denkt crossen. We zijn ook pas een keer of 4 geweest in de 7 jaar dat ik haar heb dus het is altijd een superleuk uitje waarbij we lekker veel crossen. Dus ik ben zeker wel voor een paar keer lekker voluit gaan maar rustig stappen is ook prima zodra mevrouw der energie kwijt is en als ze maar voorop loopt :+

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:12

Queelens schreef:
Mij maakt t niks uit zijn overal voor in :+
Mijn paard geeft alleen (helaas) wel vaak de voorkeur aan voorop lopen (afhankelijk van zijn humeur die dag :+ ) anders beland ik ergens in een boom denk ik!

Dan wordt het samen voorop denk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:13

Met zijn 3-en voorop dan maar? :Y)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:15

Haha dat wordt leuk op smalle paadjes _O-
Als het heeft geregend en er liggen veel plassen dan hang ik in de boom omdat Sunny een hekel heeft aan water :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:16

_O-
Ik kan misschien eens ongepland HEUL hard gaan... Voor de rest verwacht ik geen rare acties!

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:31

Haha dan gaan sun en ik er achteraan :+ Die moet ik dan echt tegen een boom aan zetten om der te stoppen. Zij loopt voorop en bepaalt het tempo :Y)
Verder is het een vrij normale pony hoor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:33

Dat wordt een wedstrijdje dan! Misschien moeten wij niet bij elkaar in de buurt rijden :')

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:34

Ik kijk de reacties nog even aan. Mijn haflinger wil ook altijd hard en ik kan haar prima bij me houden zolang de rest nie ineens gaat rennen .
En als ik de verhalen zo hoor zal het veel hard gaan, en wil haar dit nie aanleren.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:36

Robijntjah schreef:
Dat wordt een wedstrijdje dan! Misschien moeten wij niet bij elkaar in de buurt rijden :')

Haha, laten we vooraf even een rondje maken. Dan zijn ze wat rustiger en heeft de rest geen last van ons :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:36

Hahaha nee, bij Mo hangt het een beetje van de dag af, meestal kunnen we wel gewoon rustig rondrijden. Maar uuuuren stappen trekt ze echt slecht. Er moet wel tenminste wat gedraafd worden!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:40

Ik wil ook niet alleen maar hard en wedstrijdjes gaan houden wie het hardst kan en wie dan wel of niet zijn paard kan houden. Mijn paard wil graag bij de rest blijven en dan zou ik er achter aan hangen en dat is niet zo mijn ding :o Ik wil mijn paard juist leren dat hij op zijn eigen benen moet staan en ben bang dat hij erg druk wordt van jullie viervoeters als ik het zo hoor....Sorry dan meld ik me liever af dan dat jullie rekening met mij moeten houden!

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:43

Zoek we kunnen ook een groepje maken die er hetzelfde over denken als jij en ik.
Dan is er voor ieder wat wils.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:45

Dat zou fijn zijn!

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:48

En vind het ook wel gezellig om jou weer eens te zien. Neem je je tinker dame dan mee of gaat je nieuwe aanwinst mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:49

Zoals ik al zei, ik kan best stukken stappen hoor, als er ook maar wel ergens gedraafd gaat worden!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:51

Ik wil ook graag mee met mijn merrie!! Ik kan beide dagen dus maakt niet uit.. Alleen die van mij mept naar andere paarden... Dan zal ik achteraan moeten..

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:54

Draven en een x een galopje zal ook wel gebeuren maar wel gewoon op een rustige verantwoorden manier.
Ieder paard wil denk ik voorop en alleen maar hard maar we moeten gewoon ter plekke kijken waar wie loopt en het tempo samen beslissen en kijken naar de paarden of dit goed gaat. Maar mensen die zeggen dat ze ze nie kunnen houden en gaan vliegen als het niet gaat zoals het paard wil rijd ik liever niet mee.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:54

maratjesammy schreef:
En vind het ook wel gezellig om jou weer eens te zien. Neem je je tinker dame dan mee of gaat je nieuwe aanwinst mee?

Ja lijkt me ook zeker gezellig!
Mijn meisje is nog nooit mee geweest naar het bos en wil de trailer niet op (ben aan het oefenen) dus het zal onze nieuwe man worden die is al een paar keer mee geweest :D

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:56

Ok gezellig ben benieuwd naar je nieuwe paardje.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:05

Die van mij gaat bijna elke week mee voor een ritje door de duinen. Hij, en ik ook, vinden elk tempo prima, als we behalve veel stappen ook wel wat draven. En een galopje door de duinen is heerlijk, maar dat kan ook gewoon op een normaal tempo. En er zijn ook stukken duin die niet zo mega zwaar zijn. Ik heb er zin in.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:15

Sorry, het was niet mijn bedoel om zulke reacties op te roepen.. -O-
Mijn pony en ik houden van hard gaan ja, maar dat betekent niet dat we niet rustig kunnen stappen. Dat vinden we ook heerlijk! Lekker van de omgeving genieten. Ik zal van te voren een rondje met der gaan crossen zodat jullie geen last hebben van een drukke pony naast/voor/achter je. Ze stapt van nature wel erg hard dus vandaar ook dat wij het beste voorop kunnen rijden. Met maar een paar andere paarden erbij is ze aardig rustig maar met 10 paarden om der heen wordt ze druk omdat ze dat niet gewend is. De enige pony die ze ziet is m'n welshje en verder af en toe een pony als we een buitenrit door de polder maken. Al die andere paarden is voor haar 1 groot feest. Ze is de nuchterste en braafste pony die ik ken maar als we in het bos zijn of in het weiland gaan crossen dan leeft ze helemaal op. Van het weekend ben ik met mijn oppaskindje (4) met Sunny naar het bos gegaan. Oppaskindje erop en lekker gewandeld, hartstikke braaf is ze dan.
Naja, we zien het dan wel. Als jullie der te druk vinden dan geven jullie maar een gil, dan zijn we weg en gaan we samen verder :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:18

Hier idem als Madelon :)