is er geen site van animal event?Daar zal het dan vast wel opstaan?Maar je kan toch ook komen ookal komen hun niet?
ja is wel een site, staan ze niet op maar volgends mij zouden ze wel komen en ja dat kan wel, ik wil liever de dag dat hun er zijn
Ja ik ook, op horse event kwam ik aan en toen gingen ze net weg Ik heb ze nog wel zien staan, en ik heb ze zien eten
Oeh! Ik vind het gewoon gezellig om met jullie af te spreken haha, mij maakt het niet zoveel uit wie komt
Jolijnn schreef:welke datum komen jesse enzo..of komen die niet??dan willen wij er graag heen (gitte en ik)Jesse en Eva waren er vorig jaar , toen deed alleen Jesse een show. Was wel erg leuk om te zien daarna nog even met ze gekletst.
Amyy_ schreef:citaat schreef:Zaterdag (4mei)-Robin (ovb)-AmyZondag (5mei)-Robin (ovb)-Amy-Thijs Weet nog geen datum -Britt (ovb)-manonWie nog?
citaat schreef:Zaterdag (4mei)-Robin (ovb)-Amy-jolijn (ovb)Zondag (5mei)-Robin (ovb)-Amy-Thijs - jolijn (ovb)Weet nog geen datum -Britt (ovb)-manon[/quote]Wie nog? [/quote]
uh, jij zei gisteravond, wij gaan naar equiday, dus wij maken er geen nee van, dat heb je zelf gedaan, ook door zo belachelijk te reageren in de groepsapp..
Ach man. Haal me er maar af.. Julliebwillen me dus niet mee hebbenikbheb gezexht wat ik vond en ik zeivwij gaan wrs naar enquiday!