maroescha schreef:Als het lukt om te komen voor mij, moet ik alleen nog even bedenken waar ik op / in slaap I've got a 2 pers. Bed
quera schreef:RickCr schreef:Ik ben "DE" Rick GoeieavondHaaiiWaarom zit jij niet in ons topic Hoi!Omdat ik te druk ben en niet altijd tijd heb om ergens te reageren.
quera schreef:RickCr schreef:Ik ben "DE" Rick GoeieavondHaaiiWaarom zit jij niet in ons topic En je denkt dat je hem met die smiley overhaalt?
Hoi Rick Als HP komt mag hij niet weer zo'n asociaal groot luchtbed meenemen ik ben benieuwd of het gaat passen haha.
Eline moet ook d'r handen thuis houden volgende week bij eline thuis en jij ook met deze meet.daarbij ik ben bezet
goldenarrow schreef:Hoi Rick Als HP komt mag hij niet weer zo'n asociaal groot luchtbed meenemen ik ben benieuwd of het gaat passen haha.Dan leggen we gewoon iemand bij hem in bed we maken het passend en dan is het ook warmer dan het in november was
maroescha schreef:Dat je bezet bent, is dat een punt dan voor wat lesbische ervaringen HahahahaJa alhoewel Stephan daar denk ik geen problemen mee zal hebben