Afhankelijk van datum en locatie en toestemming wil ik ook wel Als eigenaar van Floor en ik beide kunnen, zouden we graag beiden willen, maar moet dan even kijken met welk paard
Talithah
Geplaatst: 29-01-13 16:04
Hoe ver is jullie locatie van Utrecht/ Vinkeveen af?
Als het niet te ver is zou ik daar graag mee doen.
als 1 iemand hier nu eens de leiding neemt en even datum en locatie kiest! we kunnen nooit iets vinden waar iedereen heen kan en gaat dus gewoon wat roepen!
Ik heb evt ook interesse. Ik heb zelf een arabo-fries. Misschien dat een stalgenoot van mij ook interesse heeft. Graag in de omgeving van Geldrop-Eindhoven
ik, de TS had bedacht wegens het weer nu etc dat we pas een datum gingen afspreken als we wat beter weer en de locatie is denk ik afhankelijk van waar de meeste wonen Wil, leuk als je meegaat, wordt tijd voor ons toch
Ik en misschien vriendinnetje die het ook leuk vinden! Maarrrr ligt even aan de gehele situatie locatie en datum! , aangezien ik hem nog moet kopen haha!
leenderheide (bij manege meulendijks) loonse en drunense duinen mastbos ( waar is dat? )
bora
Geplaatst: 29-01-13 22:16
quibje schreef:
leenderheide (bij manege meulendijks) loonse en drunense duinen mastbos ( waar is dat? )
Bij Meulendijks is het niet het leenderbos, maar de strabrechtse heide. Bij manege de molenberg in leende ligt het leenderbos. Je kunt dan vertrekken vanaf de manege of een stukje verder bij de parkeerplaats van staatsbosbeheer. Ik rij vrijwel dagelijks op de strabrechts heide. En rij al dik 20 jaar in de omgeving van strabrecht/leenderbos.
Hier in de buurt hebben we wel bos, maar helaas niet zo dat we echt een hele uitgebreide tocht kunnen maken. Wel jammer had graag mee gewild, maar hebben geen trailer dus vervoer wordt een probleem.