Ja inderdaad margriet...ik weet dat ze elke kans dat ze naar het bos kan gaan aangrijpt...maargoed alleen als jullie het leuk vinden
yeeey van haar heb je geen last (eigelijk alleen maar plezier)ze heeft een arabieren kruising en ze past zich goed aan Gaaf en lief beestje ik zal haar vragen of ze meekletste in het topic
Margriet kan toch niet mee. Ze mag niet op zondag. Maar voor de meesten hier is zondag de enige dag dat kan dus gaat hem niet worden.
Deze meet staat los van de andere, en als je invite had, ben je uitgenodigd Dit is een meet vanaf mij thuis, voor de mensen die met eigen paard komen.Staat los van het putten topic.En we gaan zodra eelkje mag galoperen
Snackie schreef:Dan zetten we 3 maart even in de agenda.3 maart gaan mee :* Andrea & Jaron* Annemieke & Eelkje* Jessie & Blade
Nee andrea ff zo:Snackie schreef:Dan zetten we 3 maart even in de agenda.3 maart gaan mee :* Andrea & Jaron* Annemieke & Eelkje *Jessie & Blade
Snackie schreef:Dan zetten we 3 maart even in de agenda.3 maart gaan mee :* Andrea & Jaron* Annemieke & Eelkje * Jessie & Blade* Marjo & Winston
Marjoow schreef:Snackie schreef:Dan zetten we 3 maart even in de agenda.3 maart gaan mee :* Andrea & Jaron* Annemieke & Eelkje * Jessie & Blade* Marjo & Winston* Veerle & Beau
Lol. Natuurlijk niet. Maar als je van jezelf.weet dat je je paard.onder controle hebt is er vaak weinig aan fe hand