dat is het enige wat jaron niet kan.. stilstaan max 30 sec.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-12 23:17
Dat dacht ik dus ook al, dat gaat m dus niet worden. Ik wil jullie niet op zo'n manier tot last zijn.
Maar aangezien we dus wss rond de Soestduinen geen paarden kunnen huren, is de 2e optie (Woudenberg) misschien makkelijker. Paarden huren bij Groenewoude (Lieke? Jij kent daar mensen?) en dan via ML Stables het bos in. Ik denk alleen wel dat er dan begeleiding mee moet Maar dat is ook geen probleem, die doen gewoon de weg wijzen dan xD
[edit] Ik denk ook dat we, met het oog op Winston en Soraya, niet langer dan 2 uur moeten rijden.
Lieke, kun jij dan niet op een paardje van Maureen??
NeverGiveUp
Geplaatst: 27-12-12 23:34
Marjoow schreef:
Het is een besloten meeting Maar bedankt voor je info
Sociaal marjo Ik vind het gezellig als iedereen mee gaat hoor, Cryssie jij ook als je nog meeleest. Bedankt voor je info in ieder geval.
leuk ook met de kar, dan kan Maayke mee en wie gaat er dan nog meer op de kar? Denise?
Ik hoop dat ik tegen die tijd weer volop rij. Ik pas me ook aan, ik vind het net zo heerlijk om uren te stappen en wil ook niet te lang hard want dan wordt Blade zo heet dat ik helemaal met hem bezig moet zijn
Gaan Veerle en Pauline ook mee, zal ik wel leuk vinden
Oh ik lees net de laatste pagina. Als we niet hier in Soest/amersfoort gaan kan ik niet mee helaas. Tenzij iemand een hoge trailer of een vrachtwagen heeft maar dat lijkt me sterk
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 27-12-12 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja oppikken zou echt leuk zijn, en misschien stel ik me aan maar ik wil écht even oefenen van te voren.. Ik vind gewoon dat ik het niet kan maken om hem nu in een keer die trailer in te bonjouren, stang erachter en rijden. Mogen jullie denken dat dat bullshit is
Ik ga even op internet kijken. misschien vind ik iets.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-12 23:42
Dat is geen aanstellen Jessie, dat is wijsheid! En goed nadenken