Anoli schreef:Nu blijkt bijvoorbeeld dat meerdere mensen aangeven dat ze nooit hebben begrepen dat de spooktocht ook daadwerkelijk doorging. Ze hadden het oude topic niet meer gevolg en gingen er vanuit dat er een nieuw topic werd geopend. Met dát soort opmerkingen kan ik wat, want daar kan ik op inspringen
Is dat dan geen teken aan de wand? Mensen die roepen "ik doe mee" en als puntje bij paaltje komt afhaken kom je in alle situaties tegen. Of het nu vrienden (vrienden?) zijn die roepen dat ze meehelpen bij een verhuizing en op de dag zelf ineens niet kunnen, met spit lopen, heel dringend andere dingen te doen hebben dat belangrijker is dan die verhuizing...... of mensen idd roepen dat ze meedoen bij een meeting en afhaken op het moment dat er een toezegging gedaan moet worden (of geld betaald moet worden), je hebt ze er altijd tussen zitten. Als je dergelijke topics start, zou je misschien ook moeten roepen dat aanmelding niet vrijblijvend is. En hoe kun je er zeker van zijn dat mensen dan ook echt komen? Dan zul je idd een bijdrage moeten vragen en no-show is geen geld terug. Helaas dat het zo moet tegenwoordig, blijkbaar kan het niet anders.