Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:lijstje:
quartel
Mika11
Avaluna
Winsel
AmyII
CRos95
Yvonnedv
karuna
sparretje
Mar10tje
Goodwin
_Marije_
joke165
cam
teszzz
ceesje
marleeentje
Undefined
anitaolja
Ninaka
karuna schreef:Q leuk idee, maar weet niet of dat gaat lukken. Ivm dieet maar vooral vermoeidheid. Hangt echt van de dag af of dat gaat of niet. Kan ook in de middag nog wijzigen. Helaas laatste minuten belissing zoiets.

AmyII schreef:Q... Begin maar voorzichtigaan met regelen.. En eerlijk? Ik denk dat als we zoiets doen, we niet eens per sé een hele dag pretpark/ dierentuin nodig hebben.. Of is mijn hand gewoon snel gevuld?
Maar meivakantie heb ik niet en ga in mei ook trouwen dus moet maar even zien of het lukt
Ninaka schreef:AmyII schreef:Q... Begin maar voorzichtigaan met regelen.. En eerlijk? Ik denk dat als we zoiets doen, we niet eens per sé een hele dag pretpark/ dierentuin nodig hebben.. Of is mijn hand gewoon snel gevuld?
Dat bedoelde ik dus ook. Ik denk dat een middag/avond met gezellig kletsen, eten en drinken ook prima voldoet![]()
Dus in dat geval is mijn hand ook snel gevuld

. Heb al eeuwen niet meer gezongen en de laatste keer dat ik les had was ik 17 ofzo... Ninaka schreef:Heel erg goed idee Q om zo'n meeting te gaan doen.
Ben wel voor alles in ook, maar ja laatste idee vind ik ook wel heel erg leuk en dat zou je ook nog op zich zelfstaand kunnen doen.
Dus alleen die ruimte huren en gezellig BBQ'en of buffet bij minder weer. Heb zo'n vermoeden dat dat voor deze groep prima gaat werken, want juist dan heb je uitgebreid de kans om met iedereen te kletsen.
en streng dat ik ben joh!!