Als iemand een grote eettafel mee kan slepen wil ik best ruimte maken in mijn kleine woonkamer maar ik gok dat niemand een tafel in zijn auto kwijt kan.
Salou
Geplaatst: 12-12-12 22:55
Wat een warm iniatief van je! Dapper ook, zou het best spannend vinden om ineens twee onbekende aan tafel te hebben, maar dat kan ook aan mij liggen
Anders zet je ze gewoon allemaal in de tuin, gekleed in dikke kersttruien en -jassen.
DaniellaF
Geplaatst: 12-12-12 22:55
Bakje gourmetmini's van de C1000 erbij en gaan met die banaan Veel plezier, ik vind het een superidee!
Cindequil
Geplaatst: 12-12-12 22:56
Bellatrix schreef:
Cindeeh, als jij wat lekkers mee neemt vind ik dat prima hoor. Ben vrij.
Jeetje, er zijn nog meer vrijwilligers!
Dat zal wel leuk zijn! Ik kan als het goed is gewoon gratis reizen! Gezellig dagje met de overblijfers van de vorige dag haha
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-12 22:56
Ik vind het juist leuk! Beetje spannend is het altijd eventjes maar het zal vast heel gezellig worden.
Roos, dacht het niet.
Cindeeh, ik vind het prima hoor.
anneliesdj
Geplaatst: 12-12-12 22:57
Ach dan ga je toch met je bordje op schoot op de bank of op een kussen op de grond? Gewoon improviseren, dat is juist gezellig.
Cindequil
Geplaatst: 12-12-12 22:57
Leuk!! Ik ben nog wel een jonkie hoor haha (18) is dat een probleem? =P
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-12 22:59
Ik kan wat tafeltjes, bijzettafeltjes en dekenkist bij elkaar schuiven om alles op te zetten. Heb 2 plekken op de bank en 2 rieten stoelen. En ook nog 4 tuinstoeltjes als het moet.
Maar niet zoveel slaapplekken....
Cindy, ik ben dan 31 (18e jarig)....vind jij dat dan niet erg? Leeftijd maakt mij niets uit, ik kan het met iedereen vinden.
Haha ik vind dit echt super leuk om te lezen! Jammer dat ik het huis vol heb met familie 2 de kerstdag want ik zit in de buurt van bellatrix dan hadden we best mijn huis kunnen gebruiken hoor heb een grote eettafel dus plek zat Mochten jullie 3 de of 4 de of 5 de kerstdag nog een plek zoeken dan roep maar hoor hahaha
Alleen Cindy komt tot nu toe 3e Kerstdag maar als er zich meer aanmelden kunnen we best naar jou toe.
Cindequil
Geplaatst: 12-12-12 23:08
Ik kan lekker een taart maken inderdaad?! Liefhebbers voor appeltaart? Ik kan alles maken, lekker koekjes bakken of wat dan ook, geef maar een gil.
Zeg maar hoelaat ik welkom ben. Ik kom wel onder voorbehoud dat ik niet hoef te werken. Weet ik van de week! Ik doe er ongeveer 1,5 uur om bij barneveld te komen, dus niet zo heel gek lang gelukkig.