Fotomeeting Honden Bakkeveen 16 december

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roomz

Re: Fotomeeting Honden Bakkeveen 16 december

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:34

Ik was het hele topic kwijt. had hem niet bij mijn favorieten gezet. Erg jammer dat het niet doorgaat

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 17:55

Tsja, jammer dat het niet doorgaat.. Maar de manier van organiseren vond ik niet echt heel leuk gaan dus daarom is het reageren er bij mij een beetje bij gebleven :o Het opnieuw stemmen begrijp ik nog steeds niet..

farpz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 20:53

Fijn dat iedereen het zo op prijs kan stellen dat ik nog een poging heb gedaan om het door te laten gaan.

elisabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 23:23

jammer dat het niet door gaat,

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 10:41

farpz schreef:
Fijn dat iedereen het zo op prijs kan stellen dat ik nog een poging heb gedaan om het door te laten gaan.

Organiseren kan soms heel frustrerend zijn, want er zijn altijd mensen die zeggen hoe het beter kan en je doet het nooit helemaal goed.
Ik denk dat het misgaat zodra iets uitgesteld raakt, er een nieuwe datum komt en dat weer uitgesteld raakt.

Ik zat niet bij de batch die zich had opgegeven, dus voel me persoonlijk niet aangesproken op het niet reageren, want dat was niet aan mij. Wel denk ik dat het meespeelt dat december geen makkelijke maand is om af te spreken.

Ik hoop dat je ooit zin hebt om weer iets te organiseren, laat je niet uit het veld slaan :)