Moeten we voor de eigen paarden wel een plek hebben waar we de trailers een beetje handig neer kunnen zetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heidiLOVER schreef:Ik zal even antwoord geven op je vragen![]()
Ik wil wel een strandrit maken! Bosritten en dat soort dingen maak ik vaak genoegEen budget heb ik niet perse maar zoals ik bij Kim al las, zo lang ze het maar kan betalen, dus ik denk dat we dan moeten kijken welke opties er zijn en hoe duur die opties zijn, ik heb namelijk geen flauw idee wat zoiets moet kosten en welke maneges behalve manege Poelenburg dat doen..
Ik heb zelf geen kerstvakantie, ik loop stage dus ik ga dan het liefste in het weekend! Kan wel een keer een dag vrij nemen maar ik denk dat dat in de kerstvakantie niet meer gaat..
Ik denk idd dat deze groep al groot genoeg is!
En ik kan mijn camera meenemen als jullie willen, ik weet alleen niet of dit zo handig is op een paard aangezien ik geen handige camera tas heb.. Daarna nog een hapje en drankje is ook wel gezellig na zon rit
Ohja en ik wilde alvast even melden, ik heb zelf een auto, dus mochten er mensen zijn die vlakbij Medemblik/Opperdoes wonen kunnen er wel een paar met mij mee rijden
Ik weet dat in ieder geval Iris dichtbij woont en Mandy dus die kunnen altijd mee rijden!
Bonnyyyyyy schreef:Ik bedoel of iemand kan kijken of ik het strandrijden nog wel aan kan,
ik heb vorig jaar een bosrit gedaan, dat ging goed. Erna niet meer gereden namelijk!
heidiLOVER schreef:Bonnyyyyyy schreef:Ik bedoel of iemand kan kijken of ik het strandrijden nog wel aan kan,
ik heb vorig jaar een bosrit gedaan, dat ging goed. Erna niet meer gereden namelijk!
Oke ja dat kan dan niet hier..
Mandy, Natuurlijk mag je mee rijden, daar dacht ik zelf al aan omdat je zo dichtbij woont
Ik weet dus ook nog niet zo goed of ik Pamba durf mee te nemen, meestal is ze lief en braaf maar ze heeft soms van die buien en als ze dan ook nog met allemaal vreemde en wss heel interessante paarden is..