Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niekje51 schreef:@Bix: Gezellig! Zet em maar alvast in je agenda, we spreken tegen die tijd nog even tijd e.d. preciezer af. Gaan we met 4; jij, ik en P_ponypaard en dan nog de dame die mij helpt met de route.
@Zus: Leuke ervaring dus als ik het goed begrijp! Ik ben zelf beginnend menner na jaren ruiter te zijn en ben twee weken geleden bij Onder de Kastanje geweest voor mijn eerste deel menbewijs en zag daar de tweespan tuigen. Kan me er iets bij voorstellen dat het behoorlijk multitasken is
Niekje51 schreef:Nou mensen, volgens mij kunnen we de knoop wel doorhakken, met 5 van 7 stemmen heeft 13 januari 2013 gewonnenZetten jullie em allemaal in je agenda? Heb er heel veel zin in!! Nu eens kijken of er nog meer aanspanningen mee willen op deze dag. Stuur ze allemaal door naar dit topic
Bix schreef:Niekje51 schreef:Nou mensen, volgens mij kunnen we de knoop wel doorhakken, met 5 van 7 stemmen heeft 13 januari 2013 gewonnenZetten jullie em allemaal in je agenda? Heb er heel veel zin in!! Nu eens kijken of er nog meer aanspanningen mee willen op deze dag. Stuur ze allemaal door naar dit topic
Dan eis ik gewoon vrij van m'n werk!