Ik zeg gourmetten (bij Sandra lekker dichtbij/centraal en kan dan best mensen uit winschoten halen) en dan mss nog spelletjes oid?
In mei/juni naar de Primark als het vakantiegeld binnen is! Dan hebben we ook iets te besteden en eventueel tijd om te sparen voor de mensen die geen vakantiegeld krijgen
En dan tussendoor boktmeeting 4 om te gaan bowlen
Classic night is sowieso niet voor alle leeftijden, dus denk dat dat meer iets voor de liefhebbers is?!
Ik ga weer sla maken als die goed bevallen was met de bbq Wil ook nog wel wat anders erbij maken
corientjuhh
Geplaatst: 16-10-12 11:55
We kunnen t ook rond sinterklaas doen Dat 1 iemand de verlanglijstjes inventariseerd en voor iedereen gaat trekken Wie wie krijgt Uiteraard wel via pb Bv ik ga voor iedereen trekken Dan heb ik desiree voor jorinda getrokken Dan krijgt jorinda pb met desiree en dan t verlanglijstje erbij En dan rond de 5 of 10 euro ofzo doen?
haha opzich wel een leuk idee, maar denk dat er mensen zijn die de decembermaand wle duur genoeg vinden. sinterklaas, kerst, oud en nieuw. bowlen lijkt me ook wel leuk om te doen, en misschien daarna ergens nog wat eten.
we kunnen bij ons ook wel gourmetten, vrij grote keuken en kamer.
farahtjuh
Geplaatst: 16-10-12 12:39
ik vind dat ook wel een leuk idee haha.
wij doen niet aan sinterklaas en dit is eigenlijk wel grappig heb welo vaker gezien dat ze zoiets doen met een meeting
Sunshinee
Geplaatst: 16-10-12 13:44
Ik wil oook meee... heb nog maar paar berichten gelezen, ga zo alles even lezen, maar ik ben 18+ geen 21 haha en primark lijkt me super! ga nu de rest even lezen want lees ook al over bowlen en eten
Jorinda
Geplaatst: 16-10-12 13:45
Is wel een leuk idee inderdaad Corina! Maar dan inderdaad voor max 5 euro, anders wordt het me echt te duur
dat wil ik wel regelen dat komt wel goed alleen even kijken hoe het zit met de animo
Jorinda
Geplaatst: 16-10-12 14:58
Even je naam onder hetgeen zetten wat jou het leukst lijkt, je mag één ding kiezen
Gourmetten
Bowlen en eten
Zelf hapjes enz. maken
Sinterklaas lootjes, voor max 5 euro Jorinda
--
Ik heb voor de Sinterklaas lootjes gekozen, want daar kunnen we ook bij eten, tegelijkertijd of erna Hahaha.
En de Classic Night en Primark heb ik weggelaten, Classic Night is sowieso maar voor een select groepje doordat het 21+ is en de Primark doen we pas rond mei/juni heb ik begrepen
farahtjuh
Geplaatst: 16-10-12 15:15
Gourmetten
Bowlen en eten Doranka
Zelf hapjes enz. maken
Sinterklaas lootjes, voor max 5 euro Jorinda doranka