Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flosje_ schreef:Maar wat ik dacht:
Maandag aankomst, beetje lol maken gewoon enzo, 's avonds misschien nog stukje rijden?
Dindsdag dan 2u rit + misschien nog evne naar het dorp ofzo? is koninginendag dus
Woensdag lange rit met voornamelijk stap, en dan met Flosje zeg maar, en dan dus naar het meertje achtig iets waar je met de paarden in magen dan zwemmen + foto's maken, onderweg picknick
Donderdag weer 2u rit, rest van de dag ook lekker veel foto's maken enzo
Vrijdag -Evt 's ochtends vroeg naar buitendan inpakken en wegwezen
En dan nog gewoon ruimte voor foto's enzo voor de rest
Flosje_ schreef:Maar wat ik dacht:
Maandag aankomst, beetje lol maken gewoon enzo, 's avonds misschien nog stukje rijden?
Dindsdag dan 2u rit + misschien nog evne naar het dorp ofzo? is koninginendag dus
Woensdag lange rit met voornamelijk stap, en dan met Flosje zeg maar, en dan dus naar het meertje achtig iets waar je met de paarden in magen dan zwemmen + foto's maken, onderweg picknick
Donderdag weer 2u rit, rest van de dag ook lekker veel foto's maken enzo
Vrijdag -Evt 's ochtends vroeg naar buitendan inpakken en wegwezen
En dan nog gewoon ruimte voor foto's enzo voor de rest
JuudKaas schreef:ik kan niet... vanwege mn examens en mn moeder wil dat niet hebben dat ik niet slaag
tamara1995 schreef:of
Maandag:
Relaxen, 's avonds rijden miss -> evt zonsondergang foto's
Dinsdag:
lange rit met voornamelijk stap
Met Flosje dan naar het meertje waar je met de paarden in mag zwemmen + foto's maken en onderweg picknick + Koninginnendag
Woensdag:
4 uurs rit
Donderdag:
2 uurs rit + avondwandeling (miss als kan kampvuur)+ tas vast beetje inpakken enzo + fotoshoot 's middag/'s ochtends zeg maar, dus gewoon portret ed?
Vrijdag:
Ochtendwandeling/rit, is wel lekker voor flos ook nog beetje bewegen + Vroeg op, spullen pakken.
Flosje_ schreef:4 persoonstent + 4 personen = 19€ / 4 = 4.75 p.p. p.n
4.75 * 4 = (wauw, dat is eigenlijk stom om uit te rekenen) = 19€
19€ overnachting + 56€ (2x 2u paardrijden (of 76 voor mijzelf)) = 75€ (95€ voor mij)
Dan boodschappen, laten we zeggen
1x snackbar => max 7,50€
3x zelf iets kopen + koken, laten we dan zeggen de ploeg in 2en te delen, je deelt samen de kosten van het koken voor jou dag, laatste dag samen => 12,50€ p.p. misschien (20€ voor 4 personen moet lukken toch per x)
Verder ga ik ervan uit dat we het grootste deel van de boodschappen toch van thuis meenemen zoals drinken zeg maar. Anders, een pak dubbelfris is 1€ en anderhalve liter dus.
75+20 = 95 €
95+20 = 115
Met 1x 4u rit krijg je dan (95 + 50.4 - 28 = 117.4€ voor jullie
Voor mij is dit 115 + 25.60 - 14 = 126.6€