25 november: 1. Sanne JA 2. Valerie JA 3. Bianca JA 4. Renske JA 5. Josien JA 6. Kitty JA 7. Sandra KIJKT IN AGENDA 8. Esmee NEE 9. Nikky KIJKT IN AGENDA 10. Priscilla JA 11. Stephanie JA 12. Lisa VRAAGT VRIJ/JA 13. Evelien MISSCHIEN 14. Lente MISSCHIEN __________________
Tuurlijk mag die mee!! Gezellig! Ik denk al wel dat je onder voorbehoud moet reserveren en dan afspreken dat je twee of een week van te voren het definitieve aantal doorgeeft!
Ja dat is slim. Dan wachten we nog even Sandra, Nikky en Lente af? En Michelle natuurlijk Zal die even pben! Zodra we daar iets van weten dan zal ik reserveren alvast??
Ik laat het vanavond weten! Dan kan ik eens speuren of ik al iets had staan.
xShellie
Geplaatst: 05-10-12 13:32
Ik zou heel graag mee willen! Ik moet wel heel even mijn rooster van school/werk afwachten, maar dat krijg ik dinsdag als het goed is.. Want ik moet ook weleens in het weekend voor school weg. Maar ik ga er vanuit dat dat niet het geval is. Dus count me in! Ik heb een auto en ruimte voor nog 4 mensen, dus als ik iemand moet ophalen/meenemen, moet diegene maar even een berichtje sturen.
*wel even onder voorbehoud,mocht er een belangrijke wedstrijd tussen door komen met het 4span,dan moet ik mee foto's maken,maar voorals nog niks deze datum staan. *
Ik kan ook nog 3 mensen in de auto meenemen, maar ik denk alleen dat dat niet zoveel zin heeft omdat ik zo dicht bij woon Als mensen nou met openbaar vervoer gaan, kan ik die ook oppikken in Bergeijk.......