Ik vind 't uiteraard geen probleem als je mee gaat
Ik denk trouwens wel dat we een definitief lijstje moeten maken zodat we kunnen reserveren.
_Tara_
Geplaatst: 15-10-12 11:56
Wie gaan er mee, woensdag om 19:00: _Tara_ - Emma
Edit: Heb iedereen even gepbt die zich ooit in 't topic hebt gemeld. Sorry als ik mensen dubbel heb gepbt. Heb 't even snel gedaan
Dreamy
Geplaatst: 15-10-12 12:30
_Tara_ schreef:
Wie gaan er mee, woensdag om 19:00: _Tara_ - Emma Dreamy - Cherry
Edit: Heb iedereen even gepbt die zich ooit in 't topic hebt gemeld. Sorry als ik mensen dubbel heb gepbt. Heb 't even snel gedaan
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 15-10-12 16:46
_Tara_ schreef:
Wie gaan er mee, woensdag om 19:00: _Tara_ - Emma Dreamy - Cherry Adamootje- Felicity
Eef_Bam
Geplaatst: 15-10-12 17:34
Ik kan helaas niet mee, ik moet de komende 3 avonden hospiteren helaas, heb nu een tijdelijke kamer en wil graag in deze mooie stad blijven wonen, dus lief lachen en mooi zitten ipv lekker sushi eten .
Ja nja diegene aan de telefoon zei meteen: kan half 8 ook? Dus ik neem aan dat ze om 7 vol zitten. Maar als we om 7 verzamelen, word meestal toch iets later, dan gaan we kwart over naar binnen en is 't bijna half 8
O sorry ik lees dit nu pas! Ik ga m'n zusje vanmiddag nog even vragen hoe en wat met haar fiets. Eventueel zou jij ook nog m'n fiets kunnen lenen en dat ik met de bus ga bv. Bus is voor mij toch gratis. Ik laat 't je iig zo snel mogelijk weten!
Weet iedereen wel waar 't is trouwens? Het is aan de Potterstraat 16, waar eerst de Monza zat. Niet dat er dadelijk iemand bij een ander sushirestaurant staat
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 17-10-12 19:08
Oké ik sta voor de deur. Ik wist niet dat we later hadden afgesproken. Is er al iemand???