Ooooo.... het is daar zo gaaf.... elk excuus om daar naartoe te mogen is er 1 ha ha ha zal ik jullie even lekker maken met waterfun en de definitie "BOMMETJE !!!!"
PS. hij is hier echt niet zielig hoor..... maar soms krijgt hij het bokvirus van vreugde in de benen en laat zich dan daarop in door de benen zakken om vandaar uit weer aan te galoperen ha ha ha Het kost wat moeite om hem het water in te krijgen, maar is hij eenmaal in het water geweest gaat ie helemaal los ha ha ha ha ha
xMnOn
Geplaatst: 28-08-12 11:14
Ook ik heb me een tijdje terug opgegeven als fotografe. Nog geen bevestiging of iets.. ben benieuwd.
nobje
Geplaatst: 28-08-12 11:25
xMnOn schreef:
Ook ik heb me een tijdje terug opgegeven als fotografe. Nog geen bevestiging of iets.. ben benieuwd.
Mischien is ze op vakantie ? Ik zit inmiddels net in de tweede week van mijn vakantie... En ik ken nog meer mensen die lekker aan het vakantie vieren is... Mischien moeten we gewoon even genieten van de vakantie periode..... (een zeldzame periode waarin ik altijd het meest geniet van het niet bereikbaar zijn ...(voor zover mogelijk) voor mijn werk ha ha ha)
Dus laten we gewoon genieten van de voorpret... en het feest wat daarna komt het is echt een super locatie....
tot gauw allemaal.......
ps... ook als mijn paardjes niet geselecteert worden kom ik nog wel even kijken hoor..
Ik heb via een pb een berichtje gehad dat ik op de lijst sta als fotograaf. Probeer nu dagelijks het kort te noemen bij mijn moeder in de hoop dat ik mag gaan:D Heb er ontzettend veel zin in! Die waterfoto is iig al een leuke opwarmer!
Lijst is er inderdaad nog niet, heb het grootste deel van de aanmeldingen een pb gedaan, maar als je dus geen pb hebt gehad betekent dat verder helemaal niks! Ben momenteel erg druk bezig met voorbereiden van mn studie (begint volgende week ) dus excuses dat het allemaal wat langer duurt.
De meeting zal sowieso eind september pas plaatsvinden, in die weekenden kunnen de meeste fotografen & modellen. Er is dus nog tijd zat om even verdere aanmeldingen af te wachten, qua modellen loopt het namelijk nog echt los. De meeting zal zeker doorgaan, heb alleen niet zoveel tijd op hier op bokt te reageren en pb's a la minute te beantwoorden..
ik meld me af als fotograaf.. misschien dat ik mee kom met dannielover, om te kijken.. Mijn camara is helaas stuk, en weet niet of die op tijd er weer is..